کد خبر : 1628632 | 16 مرداد 1398 ساعت 14:35 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین حضور موفقیت‌آمیز برای شماره یک تراکتور

رشید مظاهری گلر شماره یک تیم تراکتورسازی روز گذشته برای دومین بار برای تیم جدیدش به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شد.

دومین حضور موفقیت‌آمیز برای شماره یک تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور آذربایجان روز گذشته در دیداری تدارکاتی برابر نود ارومیه قرار گرفت و در نهایت با تساوی به کار خود پایان داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که سرخپوشان تبریزی در نیمه نخست تک گل خود را توسط ساسان انصاری به ثمر رساند و توانستند با حضور رشید مظاهری نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند. اما برای نیمه دوم دنیزلی دست به تغییر زد و چند بازیکن اصلی خود از جمله رشید مظاهری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را از ترکیب اصلی بیرون برد و در نتیجه با تنها گلی که وارد دروازه این تیم شد در نهایت بازی با حساب یک بر یک به پایان رسید.

 

البته در 45 دقیقه نخست و زمانی که رشید مظاهری از دروازه تراکتوری ها محافظت می کرد تیم نود ارومیه تنها یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتوری ها ایجاد کرد که همان چند فرصت نیز با واکنش های دروازه بان ملی پوش تراکتور دفع شد..

 

از جمله حواشی حضور مظاهری در این دیدار باید گفت این دروازه بان به شدت از سوی هواداران تشویق شد و بارها به حمایت های طرفداران تی تی واکنش نشان داد. گلر شماره یک تراکتور در نیمه دوم جای خود را به محمدرضا اخباری داد و با پیراهن شماره یک ادامه دقایق بازی را از روی نیمکت مشاهده کرد. رشید مظاهری یکی از خریدهای بزرگ تیم تراکتور بوده و امیدوار است بتواند روزهای خوب با ذوب آهن را در تبریز نیز تکرار کند.

دیدگاه‌ها