کد خبر : 1629499 | 20 مرداد 1398 ساعت 22:54 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: دنبال بهانه جویی نیستم

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی دلیل شکست تیمش برابر یونایتد را اشتباهات فردی می داند.

فرانک لمپارد: دنبال بهانه جویی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین هفته لیگ برتر در اولدترافورد برابر منچستریونایتد با 4 گل مغلوب شد تا فرانک لمپارد در اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت چلسی شکست تلخی را تجربه کند. اما سرمربی جوان چلسی معتقد است تیمش به خوبی مبارزه و روی 4 اشتباه گل خورده است.

 

فرانک لمپارد گفت: "به هیچ وجه نتیجه بازی نباید 0-4 می شد. چهار اشتباه ما منجر به 4 گل برای یونایتد شد، اما ما بخش های اصلی زمین را در نیمه اول کنترل کرده بودیم. 2 بار در نیمه اول دیرک دروازه حریف را به لرزه آوردیم و از تصمیمات ضعیف در سوم هجومی خود ضربه خوردیم، آنهم در حالیکه در نیمه اول باید با برتری راهی رختکن می شدیم.

 

1425793

 

ما بین 45 تا 60 دقیقه تیم بهتر میدان بودیم اما آنها تیمی بی رحم بودند. من به تیم خودم اعتقاد دارم، اگر زهر دارتر بودیم می توانست نتیجه متفاوتی رقم بخورد منچستریونایتد یک تیم مبتنی بر ضد حمله است و این یک مزیت بزرگ برای آنها محسوب می شود. آنها سرعت زیادی دارند و اگر به آنها فرصت دهید می توانند به شما ضدحمله بزنند. در بخش اعظمی از بازی ما به آنها اجازه ندادیم که این کار را انجام دهند و در کل این مسابقه درس بزرگی برای چلسی بود.

 

بازیکنان من در حال حاضر ناامید هستند اما بخشی از بازی مورد پسند من بود. من می خواهم کار کنم و فکر می کنم آنچه هواداران می خواهند ببینند تیمی ست که سبک درستی را در زمین پیاده می کند.

 

ما بازیکنانی بین المللی و بزرگی را از دست داده ایم اما من نمی خواهم بهانه جویی کنم. تیمی که امروز ما به میدان فرستادیم در بخش زیادی از مسابقه قادر به رقابت با حریف بود اما ما چهار اشتباه مرتکب شدیم و آنها در استفاده از اشتباهات ما زهردار نشان دادند."

دیدگاه‌ها