کد خبر : 1632589 | 04 شهریور 1398 ساعت 12:29 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

داور پرسپولیس - تراکتور؛ بد یمن برای هر دو

بیژن حیدری به عنوان داور وسط دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور انتخاب شد.

داور پرسپولیس - تراکتور؛ بد یمن برای هر دو

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور یکی از حساس ترین رقابت های فوتبالی در ایران است که این بار در آغاز لیگ برگزار خواهد شد. کمیته داوران با انتخاب بیژن حیدری، رضا سخندان و حمیدرضا ایلدروم نشان داد که با وسواس خاصی این مسابقه را دنبال خواهد کرد و به دنبال حداقل اشتباه داور در این دیدار است. اما انتخاب این داوران نکات جالبی را در خود دارد:

 

بیژن حیدری در لیگ شانزدهم داور بازی پرسپولیس - تراکتور بود. آن مسابقه را پرسپولیس 3-0 به سود خود خاتمه داد اما اخراج کمال کامیابی نیا در آخرین لحظات بازی و محرومیت او از دربی، سبب شد تا کام پرسپولیسی ها تلخ شود.

 

حیدری فصل پیش دو بازی را برای سرخ ها قضاوت کرد؛ یکی دیدار هفته چهارم با نفت مسجد سلیمان و دیگری بازی هفته بیست و هفتم با سپاهان که هر دو با نتیجه تساوی به اتمام رسیدند.

 

فصل گذشته این داور اهل همدان بازی تیم های تراکتور و پدیده را سوت زد. دیداری که با پیروزی سرخپوشان تبریزی همراه شد و البته اعتراض شدید یحیی گل محمدی را هم به همراه داشت. همچنین اخراج مسعود شجاعی در بازی جام حذفی مقابل صنعت نفت از سوی این داور رقم خورد.

 

ایلدروم و سخندان نیز بارها در بازی های تیم پرسپولیس کمک داور بوده اند. فصل گذشته در دیداری جنجالی استقلال خوزستان و پرسپولیس یا دیدار دربی، این دو حضور داشتند که هر دو بازی با حواشی خاص خود به پایان رسید.

دیدگاه‌ها