کد خبر : 1635076 | 15 شهریور 1398 ساعت 19:19 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

واندا نارا و افشای دلیل خلع بازوبند ایکاردی در اینتر

واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی در مورد انتقال همسرش به پاری سن ژرمن صحبت کرد.

واندا نارا و افشای دلیل خلع بازوبند ایکاردی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در آخرین دقایق بازار نقل و انتقالات تابستانی و بعد از ناامیدی از ماندن در اینتر، با قراردادی قرضی راهی پاری سن ژرمن شد. اما به نظر می رسد واندا نارا خیلی از این انتقال راضی نیست زیرا قرار است به دلیل تحصیل فرزندانش، بین پاریس و میلان در رفت و آمد باشد.

 

واندا نارا گفت: "دلیل گرفتن بازوبند از ایکاردی؟ وی در ماه ژانویه پیشنهادی داشت که آن را رد کرد، اما مدیران اینتر قصد فروش ایکاردی را داشتند و نمی خواستند وی به عنوان کاپیتان تیم، اینتر را ترک کند.

 

1431928

 

برای انتقال به پاری سن ژرمن، مائورو یک چمدان کوچک را بست و بقیه موارد را به من واگذار کرد. بچه ها در ایتالیا به مدرسه می روند، بنابراین ما بین میلان و پاریس زندگی خواهیم کرد. از سه گزینه ای که داشتیم، PSG برای من بدترین بود، زیرا من مجبورم برای زندگی در میلان به همراه بچه ها به این شهر بازگردم، اما من معتقدم پاری سن ژرمن بهترین گزینه برای ایکاردی بود.

 

دلیل قهر کردن ایکاردی در اواسط فصل قبل؟ البته به نظر من او قهر نکرد زیرا مائورو پیش از آن اتفاقات نیز مشکل زانو داشت و مدعی شد برای بازی کردن به جز آمادگی جسمی، نیاز به آمادگی روحی است اما مدیران اینتر روح من را شکستند. جدایی ایکاردی از اینتر جدایی همیشگی نیست و او همچنان رابطه خوبی با هواداران دارد. رفتن ایکاردی از اینتر مثل قهر دو دوست برای عوض شدن اوضاع است."

دیدگاه‌ها