کد خبر : 1635265 | 16 شهریور 1398 ساعت 19:24 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده: امسال طلایی‌ترین سال ملوان می‌شود

هنوز هم در مسیر انزلی، یزد، بندرعباس کامیون می‌رانم

سرمربی معروف انزلیچی‌ها می‌گوید کماکان من و کامیونم روانه جاده‌ها هستیم. محمد احمدزاده این روزها خوش‌بین تر از همیشه معتقد است با بازگشت ملوان به دست صاحبان اصلی‌اش، باز هم همه مردم انزلی حامی اصلی تیم می شوند.

هنوز هم در مسیر انزلی، یزد، بندرعباس کامیون می‌رانم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اخباری که این روزها درباره تیم ملوان بندرانزلی و فعل‌وانفعالات احتمالی آن شنیده می‌شود تماسی با محمد احمدزاده گرفتیم. آقای گل سابق فوتبال ایران این روزها به‌مانند همه انزلی‌چی ها نگران تیم است. سرمربی خوشنام ملوانان حتی سخت‌تر از سایر هواداران، حرص تیم محبوبش را می‌خورد. احمدزاده می‌گوید پشت فرمان کامیون در جاده‌ها فرصت زیادی برای فکر کردن به ملوان و آنچه در این سال‌ها بر آن گذشته دارم.

 

اتفاقات جدید برای ملوان در حال افتادن است

این روزها اتفاق مهمی در تیم در حال افتادن است که به امید خدا باعث خواهد شد تا ملوان به‌دست صاحبان اصلی‌اش برگردد. پژمان نوری و مازیار زارع تقاضای خود برای اداره تیم و در اختیار گرفتن مالکیت آن را تحویل مسئولان شهری و استانی دادند. آنها درخواست‌های خود را برای دادستانی و فرمانداری و استانداری و امام‌جمعه شهر و ... تنظیم کردند و طی جلساتی که داشتند دلایل و برنامه‌های خود را برای این کار ارائه کردند. حالا ساعت شمار به حرکت افتاده و جلسات آغازشده تا ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ملوان عزیز ماست.

 

منابع اقتصادی قطعا به سراغ ملوان می آیند

انتظار این را داریم که همین روزها برای ملوان تعیین تکلیف شود و اگر شرایط مهیا شود تردید نکنید با بودن پژمان و مازیار، مردم پشت تیم می‌آیند و کمک می‌کنند. در انزلی منابع اقتصادی فراوانی داریم که می‌توانند پیش بیایند و قطعاً همین اتفاق هم می‌افتد. حتماً منابع اقتصادی شهر به کمک ملوان می‌آیند. در این سال‌ها که ملوان زمین‌خورده بود بعضی‌ها خداراشکر تیم را تنها نگذاشتند و حالا می‌توانند به کمک پژمان و مازیار بیایند.

 

امسال می تواند بهترین سال حیات ملوان باشد

امید همه ما به گروه‌ها و منابع اقتصادی و بازرگانانی است که در این شهر وجود دارد. من فکر می‌کنم امسال می‌تواند یکی از بهترین سال‌های حیات ملوان نام بگیرد. باشگاه در سال‌های اخیر همیشه مالک داشته و همیشه مشکلاتی به همراه امور مالکیتی باشگاه بود و به همین دلیل مردم و حامیان تیم نمی‌توانستند در هر حالی به همراه تیم باشند اما اکنون شرایط کاملاً فرق می‌کند و اسطوره‌ها از بدنه باشگاه آمدند و حالا انزلی‌چی‌ها می‌توانند به مدیریت تیم اعتماد کامل کنند و همگی دست‌به‌دست هم ملوانی دوست داشتنی‌تر از همیشه بسازند.

 

مطمئن بودم که مسئولان کمک می کنند

کاملاً مطمئن بودم که دادستان و فرماندار و امام‌جمعه محترم انزلی، شورای تأمین استان و ... در جهت رفع مشکلات ملوان هستند و خداراشکر آنها هم برای رفع موانع همکاری کردند و همان‌طور که می‌دانستم به یک هفته نرسید که دراین‌باره تصمیم نهایی گرفته شد. حالا دیگر مردم می‌مانند و ملوان، تیمی که همیشه آرزوی ساختنش را داشتیم می‌تواند به وجود بیاید تا به‌واسطه آن سال‌های طلایی را تکرار کنیم.

 

1385551

 

 

در جاده ها کامیون می رانم که با شرافت زندگی کنم

خیلی‌ها که من را می‌بینند می‌پرسند هنوز هم رانندگی می‌کنم یا خیر، بله من کارم الان رانندگی کامیون است و برای امرارمعاش نمی‌توانم آن را کنار بگذارم. قطعاً کار سختی است اما نمی‌توانم این کار را نکنم. به‌هرحال خداراشکر می‌کنم که نان بازوی خود را می‌خورم و با زحمت فراوان سعی می‌کنم زندگی باشرافتی را پشت سر بگذارم.

 

آمدم ملوان 4 قسطم عقب افتاد

سال گذشته وقتی من به ملوان آمده بودم در هشت ماه تنها توانستم 4 قسط از اقساط ماشین را پرداخت کنم و 4 قسط آن عقب‌افتاده بود. یعنی حضور در تیم که پولی به همراه نداشت باید از طریق سفرهای بین‌شهری اقساطم را پر می‌کردم که شرایط بسیار سخت تیم، باعث شد نتوانم به همه کارهایم برسم و تنها ضرر چهار ماه قسط عقب‌افتاده برای من به همراه داشت.

 

در مسیر انزلی، یزد، بندرعباس بار می زنم

خیلی از هواداران لطف دارند درباره نوع سفرهای من می‌پرسند وقتی جواب می دهم با شنیدن آن تعجب می‌کنند. من اکنون در مسیر انزلی، یزد، بندرعباس بار می‌زنم و شاید باور نکنید اما شش روز از هر هفته را در جاده‌ها هستم و تنها یک روز می‌توانم در انزلی بمانم! که خب برای من خیلی سخت است اما دیگر به آن عادت کردم. اتفاقاً مسیر فوق‌العاده‌ای می‌روم. شهرهای یزد و بندرعباس از جمله بهترین شهرهای ایران هستند و واقعاً سفر از کنار آنها لذت‌بخش می‌شود.

 

به مقصد شهری که بازی داشتیم بار می زدم

سال گذشته هم سعی کردم تا جایی که ممکن است در خدمت تیم ملوان و هواداران آن باشم و به همین دلیل سفرهایم به‌این‌ترتیب بود که در هر شهری بازی پیش روی ما برگزار می‌شد من هم بالاجبار برای همان شهر بار می‌زدم و یک روز زودتر از تیم جدا می‌شدم. شرایط بسیار سختی بود و امیدوارم اگر قرار است بازهم به همان ترتیب کارکنم لااقل مردم و هواداران و تیم در شرایط خوبی به سر ببرند و این دل‌مشغولی ها را به همراه نداشته باشم و تنها به همان ساعت‌های حضور پشت فرمان در جاده‌ها اکتفا کنم.

 

عشق مردم انزلی به سخت کار کردن می ارزد

شاید بعضی ها بگویند چه فایده؟ این‌همه سال حضور در ملوان چه برایت داشت؟ حالا هم که این‌گونه کار می‌کنی واقعاً می‌ارزد؟ بله واقعاً می‌ارزد. اصلاً برای مردم هر کاری کنیم حقشان است. وظیفه ماست که آنها را خوشحال کنیم و به همین دلیل تا حد امکان که بتوانم به همه آنها احترام می‌گذارم و تنها امیدوارم بیماری ملوان هم خوب شود و همه هواداران بازهم خوشحال به‌رسم همیشه شاداب باشند.

 

دیدگاه‌ها