کد خبر : 1651498 | 03 آذر 1398 ساعت 22:41 | 95.2K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: بهترین بازیکن جهان؟ لیونل مسی

کیلیان امباپه معتقد است لیونل مسی لایق دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان است.

امباپه: بهترین بازیکن جهان؟ لیونل مسی


به گزارش "ورزش سه"، چند روز دیگر مراسم بهترین‌های فرانس فوتبال برگزار خواهد شد و بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌شود. لیونل مسی یکی از چهار بازیکن بارسلونا است که نامزد دریافت توپ طلای فرانس فوتبال شده است. به جز او، دروازه‌بان بارسلونا مارک آندره تراشتگن و بازیکنان جدید این تیم یعنی آنتوان گریزمان و فرانکی دی یونگ نیز در بین نامزدها دیده می‌شوند.

 

1452483

 

کیلیان امباپه در پاسخ به سوال نشریه اشپیگل در مورد بهترین بازیکن جهان در سال 2029 گفت: " از نظر او، لیونل مسی بهترین بازیکن امسال بود."

 

همچنین علیرغم اینکه نام امباپه در بین 30 نامزد دریافت جایزه فرانس فوتبال قرار گرفته است، اما این ستاره 20 ساله توانایی‌های خودش را زیر سوال برد و مدعی شد هیچ‌وقت جایی برای اشتباه در فوتبال وجود ندارد.

 

کیلیان امباپه گفت: "گاهی اوقات نگران هستم و می‌ترسم. اگر به عنوان بازیکن شکست بخورید، دچار تردید می‌شوید و وقتی در یک مسابقه بزرگ باختید، سوال این است که آیا این پایان فوتبال است؟ خوب بود اما به هر حال تمام شد. اما این احساس دوام چندانی نخواهد داشت، زیرا نکته مهم در فوتبال این است که شما وقت زیادی برای فکر کردن ندارید."

دیدگاه‌ها