کد خبر : 1651916 | 05 آذر 1398 ساعت 18:57 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت می سازیم اما گل نمی زنیم

ترابی: باید نتایج بد قبلی را جبران کنیم

مهدی ترابی در بازی یک هشتم نهایی جام حذفی هم بهترین بازیکن تیمش بود و توانست با یک گل حساس پرسپولیس را به مرحله یک چهام نهایی برساند.

ترابی: باید نتایج بد قبلی را جبران کنیم

به گزارش" ورزش سه" هافبک شماره 9 پرسپولیس در روزهایی که این تیم با دوران اوجش فاصله زیادی دارد نقش کلیدی را ایفا می کند و امروز در بازی برابر صنعت نفت در جام حذفی با گلی که زد زمینه صعود تیمش را فراهم کرد. ترابی بعد از این بازی گفت:" بازی سختی بود و ما پیش بینی  این موضوع را کرده بودیم."


او افزود:" خداراشکر که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. امیدوارم در بازی های بعدی جام حذفی و  لیگ برتر بهتر عمل کنیم و پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برسانیم."


ترابی در رابطه با استقبال کم هواداران و اینکه آنها از تیمشان ناامید شده اند گفت:"  به نظر من باید به تیم فرصت داد تا بهتر شود. ما موقعیت خوب می سازیم اما در ضربات آخر دقت نمی کنیم. امیدوارم این مشکل حل شود و در بازی های بعدی نتایج بهتری بگیریم."


هافبک گلزن پرسپولیس درباره نتایج نه چندان خوب تیمش در لیگ برتر هم گفت:" متاسفانه  در هفته گذشته باخت خیلی بدی دادیم وامیدوارم این هفته جبران کنیم و دوباره به بالای جدول برسیم. ما باید پرسپولیس را  به جایگاه اصلی اش برگردانیم چون پرسپولیس همیشه باید بالای جدول باشد."


اودر مورد اینکه آیا محمدانصاری فکر می کرد بعد از گل زیرپیراهنش ، لباس خاصی پوشیده است گفت:" نه اصلا موضوع خاصی نبود."


هافبک تیم ملی ایران در جام جهانی و جام ملت ها که در دو بازی آخر توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت نشده درباره اخبار و اتفاقات تیم ملی هم گفت:" از تیم ملی هیچ خبری ندارم."

دیدگاه‌ها