کد خبر : 1652850 | 10 آذر 1398 ساعت 14:10 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترابپور: از کادر آلومینیوم هیچ کس به خبرنگار حمله نکرد

طوری فحش خوردیم که انگار از یک کشور دیگر بودیم

مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک می‌گوید از محمد احمدزاده و مازیار زارع انتظار داشته در بازی دیروز از تماشاگران خودی بخواهند فحاشی نکنند.

طوری فحش خوردیم که انگار از یک کشور دیگر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه دو تیم ملوان و آلومینیوم اراک در بندر انزلی روز گذشته جنجال های زیادی در خود جای داده بود.  در مسابقه ای که با برتری یک برصفر تیم میزبان به پایان رسید روی سکوها تنش های زیادی را شاهد بودیم و این تنش ها به داخل زمین نیز کشیده شد.


حسین ترابپور مربی دروازه‌بان های آلومینیوم اراک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در این بازی داور یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفت و شرایط بدی را ایجاد کرد. مساله اصلی اما جوی بود که هواداران ملوان روی سکوها درست کرده بودند. از دقیقه یک تا 90 علیه ما فحاشی کردند و طوری از خود واکنش نشان دادند که انگار از یک کشور دیگر آمده بودیم. متاسفانه بی احترامی‌ها و بی ادبی های متعددی را از تماشاچیان دیدیم.


وی ادامه داد: از این نگذریم که داور بازی را کاملا بهم ریخت و کار به جایی رسید که حتی خبرنگاران آنها نیز بعد از بازی به ما فحاشی می‌کردند. توهین‌هایی عجیب که واقعا جای تاسف دارد. 


مربی گلرهای آلومینیوم درباره اینکه یکی از کادر این تیم به خبرنگاران حمله کرده است،‌گفت:‌ هرگز از کادرما کسی چنین کاری را انجام نداد. اما بیرون از ورزشگاه درگیری‌هایی پیش آمد. به هر حال در مقابل آن همه فحاشی افراد از کوره در می‌روند. برخی طرفداران و افرادی که از اراک همراه ما بودند به فحاشی ها واکنش نشان دادند و شاید درگیری پیش آمده اما از کادرفنی ما هیچ کس به خبرنگار حمله نکرد. 


ترابپور همچنین گفت: برایم عجیب است افراد پرادعایی مثل محمد احمدزاده و مازیار زارع که روی نیمکت بودند حتی یکبار به تماشاگران خودی تذکر ندادند که فحاشی  نکنند. محمد مایلی کهن به خاطر همین چیزها در انزلی نماند. مگر می‌شود به ما 90 دقیقه بدترین فحاشی‌ها را انجام دهند اما از کادر حریف هیچ کس کاری برای پایان فحاشی‌ها نکند؟


وی در پایان افزود: این رفتارها واقعا در شان فوتبال نیست. همه ما ناراحت هستیم و امیدوارم کمیته انضباطی با این موضوعات برخورد کند. مگر ما چه کردیم که باید 90 دقیقه در انزلی فحش بشنویم؟ واقعا متاسف هستم که چنین موضوعاتی رخ داده است.

دیدگاه‌ها