کد خبر : 1652864 | 10 آذر 1398 ساعت 15:14 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی به سمت نابودی رفته بود

یزدانی: در آغاز کار، حتی یک میز و دفتر کار هم نداشتیم

نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: زمانی که شروع کردیم، حتی یک میز و دفتر کار هم نداشتیم.

یزدانی: در آغاز کار، حتی یک میز و دفتر کار هم نداشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، یزدانی، نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی 6 ساله لیگ، کشتی به سمت نابودی رفته بود. از طرفی ملی‌پوشان هم با وجود اینکه بیشتر ماه‌های سال را در اردو بودند هیچ درآمدی نداشتند که دلیل آنهم تعطیلی لیگ بود.

 

وی ادامه داد: زمانی که شروع کردیم، حتی یک میز و دفتر کار هم نداشتیم. زمان کمی داشتیم و از طرفی مسابقات جهانی را پیش رو داشتیم، اما با برنامه‌ریزی خوب نصیرزاده و حمایت‌های دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، کار را استارت زدیم که خوشبختانه برآیند خوبی داشت. در بیشتر مسابقات پخش زنده داشتیم که در تاریخ لیگ اینهمه پخش زنده مسابقات بی‌سابقه بوده است.

 

نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی تصریح کرد: هدف از برگزاری لیگ نفع جامعه کشتی بود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. نتایج کار به گونه‌ای بود که از همین حالا تیم‌های زیادی خواستار حضور در لیگ فصل آینده هستند.

 

یزدانی افزود: خوشبختانه در این فصل با ارتباطاتی که وجود داشت تیم‌های خوبی از استان‌ها و شهرهایی مانند خراسان شمالی و سیرجان در لیگ حضور پیدا کردند هر چند با توجه به شرایطی که در لیگ در سال‌های گذشته وجود داشت خیلی از تیم‌ها از حضور در لیگ کشتی دلسرد شده بودند.

 

وی گفت: همانطور که مسئولان از کشتی انتظار دارند باید حمایت لازم را هم داشته باشند تا با همدلی و برنامه‌ریزی شاهد نتایج خوبی در المپیک پیش رو باشیم.

 

یزدانی در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از شکایت‌های احتمالی جه تمهیداتی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پیش از شروع لیگ چک ضمانت 200 میلیونی از تمام تیم‌ها اخذ شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. طبق قانون 30 درصد اول فصل، 30 درصد نیم فصل و بقیه نیز در پایان مسابقات پرداخت خواهد شد که تا کنون شکایتی از این بابت نداشتیم.

 

دیدگاه‌ها