کد خبر : 1653719 | 14 آذر 1398 ساعت 17:33 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

فتح شهرخودرو با آقای گل‌ها

استقلال با زوج مخوف در مسیر خوشبختی

زوج ویرانگر خط حمله استقلال یک بار دیگر سرنوشت یکی از فینال های شش امتیازی را تغییر داد تا این تیم همچنان در مسیر خوشبختی گام بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف پرحاشیه در فینال هفته قبل مقابل سپاهان در نقش جهان این دفعه نوبت به مصاف با شهرخودرو رسید تا استقلال جدال شش امتیازی دیگری را تجربه کند. برتری در این بازی می توانست آبی های پایتخت را بیشتر از قبل به رویای خود در راه صدرنشینی برساند از همین رو استراماچونی با دل بستن به زوج مخوف خط حمله خود شاگردانش را به میدان فرستاد.


البته مرد ایتالیایی در این راه یکی دو روز پراز ابهام را تجربه کرد به خصوص بعد از مصدومیتی که در تمرین روز سه شنبه گریبان شیخ دیاباته را گرفت و استرس زیادی را به اردوی این تیم و طرفداران وارد کرد. با این وجود تلاش های کادر پزشکی، مرد گلزن اهل مالی را به بازی رساند تا استقلال با زوج قائدی- دیاباته راهی مصاف با شهرخودرو شود.

 

 


در مصاف امروز با شهرخودرو اما زوج خط حمله استقلال به شکلی مشابه با هفته گذشته عمل کرد تا استقلال به سه امتیاز شیرین تر از عسل برسد. مهدی قائدی درست مثل هفته گذشته که سازنده گل دوم استقلال و تک گل شیخ دیاباته نام گرفت این بار هم سازنده گل بود تا مهاجم اهل مالی با پاسی که مرد شماره 10 و ریزنقش بوشهری برای او ساخته و پرداخته کرد با ضربه ای مهار نشدنی قفل دروازه رحمتی را باز کند.

 

 


شیخ دیاباته در پایان بازی از شدت شادی به هر چهارگوشه زمین رفت و شادی گل معروف خود را به رخ کشید تا طرفداران بیشتر از هر زمان دیگری با این خرید موفق تابستانی امیدوار به قهرمانی باشند.


شیخ با این گل موفق شد روی پاس قائدی تعداد گل های خود را به شش گل برساند تا با باشو بوشهری در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر شریک شود. دیاباته که از این گلزنی حسابی به ذوق آمده بود بعد از پایان بازی در هر چهارگوشه زمین شادی گل معروف خود یعنی پنجه شیر را به رخ 60 هزار تماشاگر شادمان حاضر در ورزشگاه کشید تا بر میزان محبوبیتش افزوده شود.

دیدگاه‌ها