کد خبر : 1655084 | 20 آذر 1398 ساعت 12:43 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسین ابراهیمی: برای برد به جم می‌رویم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در دیدار خانگی برابر سایپا بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

حسین ابراهیمی: برای برد به جم می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی که تا اینجای لیگ سه پاس گل برای تیمش داده در بازی روز گذشته برابر سایپا روی گل اول تیمشان تاثیر مستقیم داشت و ریباند ضربه او توسط گلر تیم سایپا را میرهادی میرجوان وارد دروازه کرد.

 

حسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار با سایپا گفت: اول از همه باید بگویم، دم هواداران تیم گرم که مثل همیشه کنار ما بودند. خداراشکر توانستیم یک برد شیرین را به دست بیاوریم و خودمان را بیش از پیش ثابت کنیم. بازی سختی برابر سایپا داشتیم و فکر می کنم درابتدای بازی تمرکز کافی نداشتیم. رفته به رفته مالک زمین شدیم و توانستیم با استفاده از تاکتیکی که کادرفنی دستور داد به گل برسیم.

 

وی ادامه داد: سه امتیاز شیرینی بود که به دست آمد، حضور در جمع تیم های برتر ایران باعث افتخار ماست، فکر می کنم مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان هم از تیم راضی باشند. تلاش می‌کنیم که با همین فرمان جلو برویم تا موفقیت های بزرگترین را کسب کنیم. مسئولین باید به فکر تیم ما باشند و مارا تنها نگذارند، این تیم دلخوشی مردم این شهر است.

 

ابراهیمی همچنین در انتها درباره بازی بعد گفت: آقای تارتار فصل قبل در پارس جنوبی بوده، شناخت خوبی از این تیم دارد. درست است که بازیکنان زیادی از این تیم آمده اند اما قطعا برای سه امتیاز به مصاف پارس خواهیم رفت. تا زمان بازی قطعا آنالیزهای خوبی توسط کادرفنی از این تیم انجام می شود و امیدوار هستیم که بتوانیم با استفاده از نقاط ضعفشان به این تیم ضربه بزنیم و در آخرین بازی نیم فصل، برنده از زمین بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها