کد خبر : 1656324 | 26 آذر 1398 ساعت 15:08 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی:

موفقیت تراکتور و ماشین، سربلندی آذربایجان است

رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی توانسته نتایج خیلی خوبی با یکی از جوان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر کسب کند. از برد مقابل استقلال و تراکتور و ذوب آهن و سایپا تا کسب تساوی در خانه حریف مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و نساجی که نشان از موفقیت این تیم تبریزی دارد.

موفقیت تراکتور و ماشین، سربلندی آذربایجان است

خطیبی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: ما با اینکه شش بازیکن را در اختیار نداشتیم در آبادان فوتبال خوبی ارائه دادیم و تنها یک اتفاق نتیجه بازی را رقم زد و طی ۹۰ دقیقه تمامی روزنه های حریف را بسته بودیم. آنها حرفی برای گفتن نداشتند و موقعیت هم بدست اوردیم  و هر کس بازى را دیده باشد متوجه می شود که ماشین سازی بازى خوبى به نمایش گذاشته و اینکه تیم ماشین سازی شایسته برد بود. در جریان بازی دو بازیکن من‌ مصدوم شدند و به زمین افتادند و بالاجبار تعویض کردیم.

 

خطیبی در ادامه در آستانه بازی با استقلال می گوید: استقلال تیم پر مهره و قابل احترامى است با هواداران پرشمار که همیشه حامی این تیم بودند. استقلال و بازیکنانش بعد از جدایی استراماچونی برای کسب موفقیت از هیچ تلاشی فرو‌گذاری نمی کنند و با تمام وجود در مقابل ما صف آرایی می کنند. با احترام به استراماچونى نبود ایشان به این معنی نیست که استقلال ضعیف تر شده بلکه می تواند انگیزه ای نیز برای آنها باشد. اما خب ما بازیکنانی داریم که نشان داده اند با همدلی و تلاش می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند و خدا را شاکرم که مجموعه ای را در اختیار دارم که همگی با جان و دل برای موفقیت نام ماشین سازی و خوشحالی مردم تبریز تلاش می کنند مطمئن باشید ما در تهران به دنبال کسب پیروزی هستیم و با انگیزه ای مضاعف به مصاف استقلال می رویم.


سرمربی جوان ماشین سازی در پایان در مورد جدایی ساکت الهامی و جودکى مربى بدنساز از کادر فنی ماشین سازی و پیوستنشان به تراکتور گفت: آقاى الهامى در یک مقطعى که با ما بود به ما کمک کردند، ازاین بابت تشکر می‌کنم و آرزوى موفقیت برای ایشان در تراکتور دارم. دکتر جودکى از اول فصل در کنار ما بودند و الان هم با ماشین سازی هستند. ظاهرا قرار بر این شده که براى تراکتور هم کمک کنند و هم در کنار ما باشند ایشان هم زحمات زیادى کشیدند و از ایشان هم تشکر می‌کنم. خلاصه اینکه هر دو تیم برای تبریز است و یک مجموعه، موفقیت هر دو تیم باعث سربلندى استان و هواداران خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها