کد خبر : 1657547 | 02 دی 1398 ساعت 09:20 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم های نام آشنا در اندیشه بازگشت

پرونده نیم فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور با قهرمانی تیم استقلال ملاثانی در گروه الف و چوکای تالش در گروه ب بسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، این رقابت ها در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول هر گروه به همراه تیم  برنده بین رتبه های دوم به لیگ یک صعود می کنند. صعود تنها سه تیم از لیگی که 28 تیم در آن حضور دارند، نشان می دهد، چقدر شرایط صعود سخت است.

 

در گروه الف همان طور که اشاره شد استقلال ملاثانی که با 7 گل خورده بهترین خط دفاعی گروه را در اختیار دارد، صدرنشین است. این تیم با اقتدار وارد بازی ها شد و صلابت خود را تا هفته پایانی نیم فصل نخست حفظ کرد. تیم دوم جدول این گروه شهید قندی یزد با مربیگری وحید مظاهری است. این تیم 24 امتیازی و در فاصله 3 امتیازی با صدرنشین در گروه دوم جای دارد. رقابت دراین گروه سخت و تنگاتنگ است به این دلیل که خیبر خرم آباد هم با مربیگری مهرداد خادمی 24 امتیازی است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول ایستاده است. گروه الف 3 تیم 21 امتیازی هم دارد. شهرداری همدان، شهرداری آستارا و فولاد نوین اهواز و این نشان می دهد رقابت در این گروه برای قهرمانی و صعود به مرحله پلی آف بسیار سخت است.

 

در گروه ب چوکای تالش با مربیگری فرشاد پیوس و با 24 امتیاز قهرمان نیم فصل شده است و پاس همدان با هدایت احمد جمشیدیان و در حالی که 3 امتیاز کمتر اندوخته در رده دوم جدول قرار دارد. در این گروه هم رقابت سخت و فشرده دنبال می شود. ایرانجوان بوشهر با 20 امتیاز تیم سوم جدول بشمار می رود و مس بابک هم با 19 امتیاز تیم چهارم جدول است. در گروه ب یک تیم 18 امتیازی و 3 تیم هم 17 امتیازی هستند که به روی کاغذ می توانند از شانس های صعود به لیگ یک بشمار بروند.

 

قطعا بازگشت تیم های نام آشنا به لیگ یک اتفاق خوشایندی است. تیم هایی چون چوکای تالش، پاس همدان و شهید قندی یزد که پیش تر در لیگ برتر هم حضور داشته اند. حضور یک تیم خوزستانی هم در صدر جدول گروه الف یعنی استقلال ملاثانی نشان می دهد، فوتبال خوزستان توانمندیهای زیادی دارد و همواره می تواند مورد بحث و توجه باشد.

 

1463053

 

جدول رده بندی گروه الف لیگ 2

 

1463052

 

جدول رده بندی گروه ب لیگ 2

دیدگاه‌ها