کد خبر : 1657805 | 03 دی 1398 ساعت 11:11 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش جالب دی مارتزیو از ستاره آفریقایی استقلال

شیخ دیاباته بالاتر از لوکاکو و رونالدو در سری A

روزنامه نگار مشهور ایتالیایی در روزهای پایانی فصل در گزارشی مدعی شد گلزن این روزهای استقلال آماری بهتر از مهاجمان اینتر و یوونتوس در فصل اول حضور در سری A دارد.

شیخ دیاباته بالاتر از لوکاکو و رونالدو در سری A

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال درست در روزهایی خوش درخشید و تبدیل به بهترین خرید خارجی این باشگاه در تابستان شد که هم زمان با این درخشش بار دیگر توجه رسانه های ایتالیایی را به خود جلب کرد. مهاجم بلندقامت آبی ها که روزهای ابتدایی را با فراز و نشیب های زیادی سپری کرد به یک باره موتور گلزنی هایش روشن شد و تبدیل به تک ستاره آبی ها در خط حمله شد.


در پی این درخشش جان لوکا دی مارتزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی در گزارشی مدعی شد شیخ دیاباته همواره در اولین فصل حضورش در تیم های مختلف عملکردی خیره کننده از خود در گلزنی به جا می گذارد، درست مثل عملکردی که در فصل 2011-2010 با پیراهن بنونتو ثبت کرد تا با میانگین گلزنی بالاتر از روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان و کریس رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس نامش دوباره بر سر زبان ها بیافتد.


دی مارتزیو با اشاره به آماری که اُپتا منتشر کرده است میانگین گلزنی شیخ دیاباته در نیم فصل اول حضورش در بنونتو را 0.73 گل دانست(11 بازی 8 گل) در حالی که لوکاکو با 0.71 گل و رونالدو با 0.69 گل بعد از مهاجم اهل مالی ایستادند تا ستاره این روزهای استقلال که زیر نظر استراماچونی دوباره احیا شده، همچنان در صدربهترین آمار گلزنی در سری A ایتالیا قرار بگیرد.

 

1463440

 

1463441

دیدگاه‌ها