کد خبر : 1658069 | 04 دی 1398 ساعت 15:32 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

سمیر هندانوویچ:

وظیفه ما تلاش کردن برای فتح اسکودتو است

سمیر هندانوویچ، دروازه بان اسلونیایی اینتر، مدعی شد که اینتر با فلسفه و سرمربی جدید به دنبال فتح اسکودتو است.

وظیفه ما تلاش کردن برای فتح اسکودتو است

به گزارش"ورزش سه"، آنتونیو کونته در تابستان به عنوان سرمربی جدید اینتر انتخاب شد. اینتر نمایش های درخشانی در این فصل سری آ ارائه داده و در حال حاضر هم امتیاز با یوونتوس و با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم صدرنشین است. نراتزوری در لیگ قهرمانان اما حذف زودهنگام و تلخی داشت تا ناکامی های کونته در رقابت های اروپایی ادامه داشته باشد.

 

کاپیتان اینتر اما مدعی شده که این تیم در فصل جدید تمام تلاش خود را برای کسب قهرمانی در رقابت های سری آ انجام خواهد داد. هندانوویچ در این باره گفت: " من به این تیم و کارهایی که انجام داده افتخار می کنم. گروهی که 6 ماه پیش کار خود را در کشور چین آغاز کرد و در حال حاضر با یک سرمربی و نگرش جدید رو به جلو می رود. ما طی این مدت قدم های مثبت و رو به جلوی زیادی داشته ایم و فکر می کنم که توانایی پیشرفت بیشتر را نیز داریم."

 

 

1437429

 

 

هندانوویچ در ادامه درباره انگیزه اینتر برای قهرمانی در سری آ گفت: " ما خواهان فتح اسکودتو هستیم و وظیفه ما این است که برای فتح آن سعی و تلاش زیادی انجام دهیم. در این باره اما چیزهای مهمی تاثیرگذار هستند و ما برای رسیدن به این مهم باید اتحاد و هماهنگی خوبی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها