کد خبر : 1658342 | 06 دی 1398 ساعت 14:08 | 156.9K بازدید | 0 دیدگاه

نامزدهای جایزه ماه انتخاب شدند

بهترین بازیکن آذرماه فوتبال ایران چه کسی است؟

برترین بازیکنان ماه "آذر" لیگ برتر فوتبال ایران توسط اعضای هیات داوران "ورزش سه" معرفی شدند.

بهترین بازیکن آذرماه فوتبال ایران چه کسی است؟

به گزارش" ورزش سه" تیم کارشناسی و هیات داوران متشکل از امیرحاج رضایی، مجید جلالی، رحمان رضایی، علی سامره و پژمان راهبر 5 بازیکن برتر آذر ماه لیگ برتر فوتبال ایران را معرفی کردند. بر این اساس مهدی ترابی (پرسپولیس)، مهدی قائدی (استقلال) ، جورجی گولسیانی(سپاهان) ، عیسی آل کثیر(صنعت نفت آبادان) و احمد زنده روح(ماشین سازی) به عنوان 5 بازیکن برتر ماه برگزیده شدند.

 


مهدی ترابی(پرسپولیس)


مهره کلیدی گابریل کالدرون و پرسپولیس در آذرماه هم روند فوق العاده اش را حفظ کرد. مهدی ترابی در این ماه و در شش بازی تیمش 5 گل زد و یک پاس گل به علی علیپور در بازی با گل گهر داد. او نقش مستقیم در موفقیت های پرسپولیس که اتفاقا در ماه آذر روند بهتری پیدا کرد دارد. ترابی در برابر صنعت نفت و پارس جنوبی با تک گل های نجات بخشش سه امتیاز را برای پرسپولیس به دست آورد. در بازی با گل گهر یک گل فوق العاده زد و یک پاس گل هم به علیپور داد. در بازی برابر ذوب آهن با بازی خوب و دو گلی که به ثمر رساند توانست پرسپولیس را یک گام به صدر نزدیک تر کند. او بی تردید مهمترین بازیکن پرسپولیس است و حالا همه به این فکر می کنند که پرسپولیس بدون ترابی الان در چه رتبه ای می توانست حضور داشته باشد؟

 


مهدی قائدی(استقلال)


مهاجم شماره 10 استقلال در خط حمله این تیم عملکردی رویایی را پشت سرگذاشته است. مهدی قائدی در آذرماه و در شش بازی استقلال 4 گل و 4 پاس گل در کارنامه خودش به ثبت رسانده است و از اصلی ترین مهره های تیمش در کسب برد و باز کردن دروازه حریفان بوده است. قائدی در این فصل فوتبال در سطح ملی ارائه می دهد. او یک مهاجم گلزن و گلساز با تکنیک و سرعت فوق العاده است. قائدی در این فصل 8 گل زده و یکی از بهترین مهاجمان لیگ بوده است و با 5 پاس گل نیز یکی از بهترین دهندگان پاس گل بوده است. قائدی به حدی اینروزها آماده است که تصور استقلال بدون حضور او کمی دشوار به نظر می رسد. او در آذرماه مثل ماه آبان یکی از 5 بازیکن برتر بوده است.

 


جورجی گولسیانی(سپاهان)


مدافع 28 ساله گرجستانی یکی از بهترین نقل و انتقالات سپاهان در این فصل از رقابت ها بوده است. جورجی گولسیانی در آذرماه عملکردی فوق العاده برای تیمش داشته به طوری که نمرات بالاتری حتی از پیام نیازمند که از بهترین بازیکنان این ماه بوده به دست آورده است. گولسیانی در 6 بازی سپاهان در ماه آذر 540 دقیقه برای سپاهان به میدان رفت. سپاهان در این شش بازی 6 گل دریافت کرد اما هیچگاه شکست نخورد. با این حال مدافع 190 سانتی سپاهان در این بازی ها توانست سه بار برای تیمش گلزنی کند. او در بازی برابر استقلال ، شهرخودرو و پیکان دروازه حریفان سپاهان را باز کرد.

 

1455839


عیسی آل کثیر(صنعت نفت آبادان)


مهاجم 29 ساله تیم صنعت نفت آبادان یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات زمستانی مشتری های زیادی دارد و این موضوع بی دلیل نیست. در آذرماه عیسی آل کثیر در ترکیب تیم نفت 5 گل زد و توانست همراه تیمش به امتیازات قابل توجهی دست پیدا کند. آل کثیر که اکنون با 8 گل در کنار شیخ دیاباته و مهدی قائدی از شانس های اصلی کسب عنوان آقای گلی فصل است در بازی با شهرخودرو تک گل سه امتیازی اش را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. او در برابر پیکان و در برد پرگل تیمش دو گل زد که یکی از آن ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. او برابر شاهین بوشهر هم یک گل از روی نقطه پنالتی زد. در هفته شانزدهم آل کثیر از اشتباه شهاب گردان استفاده کرده و پنجمین گلش در آذرماه را به ثمر رساند.


شهرخودرو سه امتیازی، 2 تا پیکان، شاهین بوشهر(پنالتی)، فولاد

 

1462185


احمد زنده روح(ماشین سازی)


هافبک دفاعی تیم ماشین سازی در این فصل 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او در آذرماه سه بار دروازه حریفان را باز کرده که در هر سه بازی ماشین سازی برنده بازی شده است. با این بردها ماشین سازی نیز یکی از بهترین تیم های ماه آذر فوتبال ایران به حساب می آید. زنده روح در آذرماه علاوه بر نقش موثرش در میانه زمین به عنوان یک هافبک دفاعی ، در یکی از حساس ترین مواقع فوتبالی به کمک تیمش آمده است. او در بازی با سایپا از روی نقطه پنالتی تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. در بازی برابر تراکتور و این بار روی ارسال کرنر از مقابل دروازه با سر گلزنی کرد. سومین گل زنده روح در آذر در ورزشگاه آزادی و برابر استقلال به ثمر رسید. در حالی که بازی مساوی بود او پنالتی را به زیبایی به سمت مخالف زد تا ماشین سازی به این سه امتیاز دست پیدا کند. زنده روح با این گل نه تنها 7 گله شده و در یک قدمی مهاجمان مطرح و مدعی آقای گلی قرار گرفت که به یک آمار قابل توجه دست پیدا کرد. او در هر سه بازی که برای تیمش گل زد ماشین سازی توانست سه امتیاز را به دست بیاورد.  

 

 

* توجه:  شما مخاطبان سایت "ورزش سه" نیز می توانید با حضور در نظر سنجی سایت  و همچنین کامنت‌های خود در انتخاب نهایی بهترین بازیکن ماه آذر فوتبال ایران مشارکت کنید.

 

1464284

دیدگاه‌ها