کد خبر : 1658349 | 06 دی 1398 ساعت 14:35 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

سال بعد تیمی متفاوت خواهیم بود

سولسشر: یونایتد نمی تواند به سبک سیتی بازی کند

اوله گنار سولسشر، منچستریونایتد را تیمی مدعی برای فصل بعد می بیند. تیمی که در حال حاضر قادر به ارائه سبکی مشابه رقیب همشهری منچسترسیتی نیست.

سولسشر: یونایتد نمی تواند به سبک سیتی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شکست عجیب 2-0 از واتفورد، شب گذشته توانست در اولدترافورد با نتیجه پرگل 4-1 بر نیوکاسل پیروز شود و حالا تنها 4 امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله دارد. این به شیاطین سرخ اجازه می دهد تا همچنان به کسب سهمیه امیدوار بمانند به شرطی که نوسان های شدید در نتایج این تیم از بین برود.

یونایتد به فاصله تنها دو روز از بازی با نیوکاسل، فردا در خانه برنلی به میدان خواهد رفت.

 

 

1464288

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی گفت:« مدت هاست می گویند یونایتد دقیقا به چه سبکی بازی می کند. باید بگویم که هواداران از تیم شان شناخت دارند و می دانند که چه زمانی در بهترین فرم خواهیم بود.  ما دیروز نشان دادیم که حتی وقتی یک گل عقب می افتیم نیز ناامید نمی شویم و برای زدن گل تساوی و برتری می جنگیم. ما باید یونایتدی شویم که کار را برای هر حریفی سخت می کند. واضح است که ما الان نمی توانیم به سبک "تیپی-تاپی" سیتی بای کنیم. تنها سیتی می تواند چنین فوتبالی ارائه دهد.

ما باید در هر بازی انرژی مضاعفی بگذاریم؛ سریع باشیم و به علاوه اینکه باید از خودخواهی نیز پرهیز کنیم. این فوتبالی است که در حال حاضر باید ارائه دهیم.»

 

سولسشر در مورد شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت:« نباید بگذاریم کار به بازی آخر برابر لستر بکشد اما شاید همه چیز به این بازی موکول شود. کسی چه می داند؟ من در مورد تیم خودم قبلا هم گفته ام که فصل بعد برای چالش های بیشتری خواهیم جنگید. ما تیم جوانی هستیم و از این تیم سال بعد انتظارات بیشتری خواهم داشت.»

 

 

1464149

 

 

انجام دو بازی به فاصله دو روز، داد بسیاری از مربیان لیگ برتر را در آورده است از جمله یورگن کلوپ که اخیرا گفت این تقویم مثل جنایت برای فوتبالیست هاست.

سولسشر ضمن تایید ضمنی حرف های کلوپ گفت:« می دانم که انگلیس کشوری به شدت سنتی است و احتمالا این قوانین نیز تغییر نخواهد کرد ولی معتقدم باید تغییری ایجاد شود. فکر نمی کنم این تقویم فشرده برای هیچ فوتبالیستی منصفانه باشد. نمی توان انتظار داشت تا یک تیم بهترین کیفیت خود را نشان دهد. به فاصله 48 ساعت از یک بازی، بازیکنان نه از لحاظ بدنی و نه ذهنی در بهترین سطح نخواهند بود.

با این حال فکر می کنم ما برابر برنلی نیز نمایش خوبی خواهیم داشت. متوسط سنی تیم در بازی با نیوکاسل 23 سال بود و با تغییراتی که ایجاد خواهیم کرد، انتظار یک بازی خوب برابر برنلی را داریم و خوشبین هستم که سه امتیاز را به دست بیاوریم.»

 

دیدگاه‌ها