کد خبر : 1658381 | 06 دی 1398 ساعت 18:32 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: این بهترین بازی فصل لیورپول بود

لیورپول شب گذشته در کینگ پاور استادیوم توانست ضمن ارائه یک بازی کاملا برتر، 0-4 بر میزبانش لسترسیتی پیروز شود.

فن دایک: این بهترین بازی فصل لیورپول بود

به گزارش"ورزش سه"، لیورپول با یک بازی کمتر 10 امتیاز بیشتر از لستر سیتی رده دومی داشت و در صورت پیروزی این فاصله را به 13 افزایش می داد. کمتر کسی تصور می کرد که برتری 4 گله برای قرمزها به ثبت برسد ولی شاگردان کلوپ از دقیقه اول بازی تا انتها تیم مسلط و برتر میدان بودند و با دبل فیرمینو و گل های آرنولد و میلنر توانستند یک پیروزی خاطره انگیز را در باکسینگ دی به ثبت برسانند.

قرمزها با 18 بازی و 52 امتیاز در صدر قرار دارند و بسیاری از حالا این تیم را قهرمان می دانند.

 

 

1464340

 

 

ویرژیل فن دایک مدافع ارزشمند هلندی لیورپول در مورد بازی گفت:« بله، باکسینگ دی بدی نبود. این احتمالا بهترین بازی فصل ما بود چون از ابتدا تا انتها نمایشی بی نقص داشتیم. فکر می کنم لستر حتی یک شوت به دروازه هم نداشت. ما حاکم بی چون و چرای زمین بودیم و در تملک توپ نیز برتری چشمگیری داشتیم. شانس های گلزنی مان خیلی بیشتر بود و در مجموع نمی توانستیم کامل تر از این بازی کنیم.»

 

ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست لیورپول دو پاس گل داد و یک گل زد و بدون شک بهترین بازیکن زمین بود. فن دایک در مورد او گفت:« (با خنده)اول از همه باید بگویم که مهمترین وظیفه ترنت کمک به کلین شیت است و او در این بازی کارش را عالی انجام داد. او سپس می تواند در حملات به تیم کمک کند و از این حیث نیز عالی بود. آنها سمت راست را برای ما خالی گذاشته بودند و نفوذهای ترنت یک امتیاز برای مان بود.»

 

برنامه لستر:« آنها برنامه مشابه بازی رفت(برتری 2-1 لیورپول) را پیاده کردند و تصور می کردند که نتیجه خواهند گرفت. لستر سعی داشت تا از طریق بارنز من را محدود کند و جیمی واردی هم سعی در محدود کردن جو گومز داشت اما فضاهای خالی زیادی به ما دادند و باید استفاده می کردیم. به خصوص منطقه آرنولد خیلی خالی بود و ما هم سعی می کردیم خیلی سریع او را صاحب توپ کنیم. فکر می کنم همه بازیکنان کارشان را عالی انجام دادند.»

 

 

 

1464156

دیدگاه‌ها