کد خبر : 1658400 | 06 دی 1398 ساعت 18:49 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

2 یا 3 بازیکن مورد نظر او را جذب می‌کنیم

انصاری‌فرد: گلایه کالدرون بحث پاداش بود که حل شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امشب با هیئت مدیره در مورد پرداخت قسط دوم گابریل کالدرون جلسه برگزار می‌کنند.

انصاری‌فرد: گلایه کالدرون بحث پاداش بود که حل شد

به گزارش "ورزش ‌سه"،  محمدحسن انصاری فرد بعد از برد پرسپولیس برابر نساجی گفت: بسیار خوشحال هستیم که در صدر جدول قرار گرفتیم. لطف خدا و زحمات کادر فنی و بازیکنان است و ان‌شاالله با این همدلی برای قهرمانی پیش برویم.


او در مورد ناراحتی گابریل کالدرون از باشگاه گفت: ایشان گلایه داشتند پیش از فصل درباره پاداش او صحبت شفاهی شده است. ما این موضوع را به هیئت مدیره بردیم و تصویب شد که همان پاداش را به کالدرون بدهیم. چون مجوز هیئت مدیره می‌خواست و قسط اول قرارداد او را شب گذشته پرداخت کردیم که بعد از تعطیلات به حساب او خواهد رفت. قسط دوم هم امشب جلسه داریم و باید ببینیم چگونه می‌توانیم پرداخت کنیم.

 

انصاری‌فرد درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت: دیشب جلسه‌ای در هتل برای بازیکنان جدید داشتیم که دو یا سه گزینه مد نظر کالدرون را مورد توجه قرار داده‌ایم و مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم آن‌ها را به پرسپولیس بیاوریم.

 

وی در مورد ادعای کالدرون که گفته بود افرادی در باشگاه با او صادق نیستند، گفت: ما همه با هم همدل هستیم و اینگونه جلو می‌رویم.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به بازگشت کالدرون بعد از تعطیلات گفت: بله؛ بلیت ایشان را گرفته‌ایم و اردوی قطر را هماهنگ کرده‌ایم. مشکل خاصی نیست و ان‌شاالله بتوانیم انتظارات کالدرون را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها