کد خبر : 1658453 | 06 دی 1398 ساعت 22:56 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: فردا تنها نیستیم و ۳ امتیاز را می‌خواهیم

مربی تراکتور امیدوار است نمایش خوبی مقابل پیکان ارائه کنند و با حمایت تماشاگران‌شان به برتری برسند.

الهامی: فردا تنها نیستیم و ۳ امتیاز را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درخصوص بازی تراکتور مقابل پیکان، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول، راهی به جز طی روند رو به رشد وجود ندارد و جا برای ریسک باقی نمانده است.

 

وی با تاکید بر اینکه بازی با پیکان سخت است، ابراز کرد: جایگاه فوتبالی پیکان، مناسب رتبه این تیم در جدول نیست. شرایط ما هم به گونه‌ای است که می‌خواهیم روند هفته‌های اخیرمان را ادامه دهیم.

الهامی با بیان اینکه بازیکنان تراکتور به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند، گفت: با توجه به شرایط جدول، قطعا هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی خواهند کرد که این موضوع هم برای ما و هم برای پیکان خوب است. تنها نگرانی من از شرایط چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس است؛ چرا که وضعیت چمن این ورزشگاه قبل از تعطیلات مناسب نبود؛ البته چند هفته‌ای پیکان خارج از خانه بازی کرده و از کیفیت زمین خبر ندارم.

 

مربی تراکتور تصریح کرد: امیدوارم چمن ورزشگاه اجازه‌ ارائه‌ی بازی تماشاگر پسند همراه با پیروزی را به ما بدهد تا دل هواداران را شاد کنیم.

الهامی عنوان کرد: هواداران تراکتور در بازی با پیکان ما را تنها نمی‌گذارند و سعی می‌کنیم با پشتوانه‌ی آنان و همت بازیکنان، فوتبال با کیفیت و همراه با ۳ امتیاز ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها