کد خبر : 1659122 | 10 دی 1398 ساعت 09:40 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورنو: درگیری‌ام با انریکه مربوط به گذشته است

روبرت مورنو، سرمربی جدید موناکو و سرمربی سابق اسپانیا می‌گوید درگیری‌اش با لوئیس انریکه، سرمربی فعلی اسپانیا را فراموش کرده و قصد دارد از آن عبور کند.

مورنو: درگیری‌ام با انریکه مربوط به گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، روبرت مورنو که بعد از جدایی لوئیس انریکه از تیم ملی اسپانیا مدتی به عنوان سرمربی لاروخا هدایت این تیم را به عهده داشت بعد از بازگشت انریکه با او درگیری لفظی پیدا کرد و در نهایت از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد تا انریکه دوباره سکان هدایت لاروخا را به دست بگیرد. مورنو که اخیرا به عنوان سرمربی موناکو منصوب شده می‌گوید درگیری‌اش با انریکه را فراموش کرده و قصد دارد از آن عبور کند.

 

1465443

 

مورنوی 42ساله پیش از آنکه لوئیس انریکه از سمت سرمربی‌گری اسپانیا کناره‌گیری کند تا به دختر خردسالش که بیمار بود رسیدگی کند به عنوان دستیار او هدایت اسپانیا را به عهده گرفت و بعد از مدتی سرمربی لاروخا شد. اما در بازگشت انریکه به اسپانیا، مورنو با او دچار تنش و درگیری شده و مجبور به ترک تیم ملی کشورش شد.

 

مورنو در کنفرانس مطبوعاتی اول خود در موناکو در این باره گفت:" من 9 سال خیلی خوب را در کنار انریکه سپری کردم و فقط می‌توانم از او تشکر کنم. اتفاقاتی که چند هفته پیش افتاد حالا دیگر به تاریخ پیوسته. من بیست و هشت سال است که مربی هستم، از وقتی 14 ساله بودم تیم ها را تمرین می‌دادم و می‌دانم مهمترین چیز برای یک مربی ارائه تصویری درست از خودش است. البته آنچه گذشته را نمی‌توان کتمان کرد ولی باید از آن عبور کرد".

 

آرش جلال منش

 

دیدگاه‌ها