کد خبر : 1659356 | 11 دی 1398 ساعت 12:50 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

از برانکو انتقاد کردم و صبحانه خوردیم؛

میناوند: هر سال میگوییم این بهترین تیم امید است

مهرداد میناوند می‌گوید افشین پیروانی آدم باهوشی است و این مشکلات در قطر حل خواهند شد.

میناوند: هر سال میگوییم این بهترین تیم امید است

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند پیشکسوت تیم پرسپولیس که این روزها در تلویزیون این باشگاه فعالیت می‌کند، امروز به تمرین تیم امید رفت تا در آخرین تمرین شاگردان استیلی حضور یابد. در حاشیه این تمرین، او در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات پرتعداد آن ها پاسخ داد.

 

 

هر دوره می‌گوییم این بهترین تیم امید است

 

خودم یک دوره در تیم امید و مقدماتی المپیک بودم و خاطرات تلخی دارم. هرچند سال هم که می‌گذرد و می‌گویند این بهترین تیم امید است، من یاد تیم خودمان میفتم که آقای کریم باقری، مهدوی کیا، نیما نکیسا و... بودند که بعدا به تیم بزرگسالان راه پیدا کردند. این آخرین دوره است و امیدوارم قلب سرجایش بایستد و این اتفاق بزرگ بیفتد. البته کار سختی است و اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم سه چهار مربی عوض شدند و چیزی که من می‌بینم بچه ها تیم خوبی هستند و کار تیمی را هم انجام دادند. اگر هم نیفتد نیاییم تیم امید را رنگی نگاه کنیم و بگوییم اگر فلانی بود تیم می‌رفت بالا. دو سال بعد همین تیم تیم بزرگسالان ماست و باید آن را حمایت کنیم تا قوی تر از قبل به تیم باشگاهی برگردند.

 

 

مربی نباید دانبال پاداش بازیکنان باشد

 

من همیشه امیدوارم. با پرسپولیس رفتیم 3-0 به آلیما باختیم اما آمدیم اینجا 5-0 بردیم. در استرالیا با نتیجه 2-2 صعود کردیم. این به خاطر روح تیمی است و اتفاقات این شکلی در اروپا که بازی کردم برایم رخ داد. ما نفراتی خوب هستیم و نقطه ای که ما تفاوت داریم با تیم های ضعیف تر، برنامه ریزی است. جا دارد از آقای استیلی تشکر کنم که از دیروز دنبال پاداش بازیکنان است. یک مربی نباید این اتفاق برایش بیفتد که خودش دنبال یک سری مسائل باشد. 

 

 


کاری نکنیم دل مردم بلرزد

 

سوتفاهمات همه جا بوده و خود من به عنوان یک پرسپولیسی در شوک بودم. همه اتفاقات در یک هفته رخ داد و به نظر من یک سری افراد نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد و خودی هم هستند. به نظرم این اتفاق در فوتبال یک چیز معمولی نیست، در فوتبال باید یک سری مسائل در خود خانواده حل شود. این مسائل در تیم های بزرگ تر بیشتر هستند اما در خانواده حل می‌شود. الان این درست نیست که هر لحظه در وقفه 20 روزه بگوییم که این بازیکن می‌رود و این مربی می‌آید. این مردم روزهای بدی را می‌گذرانند و کاری نکنیم که دل مردم بلرزد. آقای انصاری فرد واقعا تنهاست و پول نیست. من به عنوان کسی که تلویزیون پرسپولیس را در دست داریم، هیچ وقت انقدر به پرسپولیس نزدیک نشده بودم و الان چیزهایی را میبینم که هیچ وقت نبود. دیشب به آقای انصاری فرد گفتم یک تخت خواب و دوش بگذارید همین جا بمانید! چون دست تنهاست، حالا که کمکش نمی‌کنند، مردم باید به او کمک کنند.

 

 

پیروانی باهوش است و نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داد

 

من یک پرسپولیسی ام و افشین پیروانی جزو کسانی است که سابقه زیادی دارد. وقتی آقای عرب پیشنهاد سرپرستی پرسپولیس را به من داد، من هیچ رغبتی نداشتم چون می‌دانستم این کار را افشین پیروانی می‌تواند انجام دهد. من دشمن محسن خلیلی نبودم، ما یک مجموعه هستیم و چشم در چشم خواهیم شد. امروز هم یک کار ملی بود و من به خاطر کادرفنی آمدم، شاید پرسپولیس فقط یک نماینده در تیم امید داشته باشد. افشین پیروانی باهوش است و من نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داده. فکر می‌کنم این اتفاقات در قطر حل شود. ما نیم فصل دوم سختی خواهیم داشت و حالا باید همدلی خود را حفظ کنیم.

 

 

من در تمرین پرسپولیس بودم، درگیری نشد!

 

یک اختلافی هست و اتفاقاتی رخ داده اما چیزی که می‌نویسند رخ نداده. بازی آخر که من تمرین پرسپولیس رفتم، حتی آنجا که می‌گفتند بیرانوند درگیر شده اما این اتفاق هم رخ نداد. شما که خبرنگارید و باید کارتان را انجام دهید، اما ما نباید خوراکی به کسانی بدهیم که دشمن پرسپولیس هستند. امیدوارم با مدیریت صحیح آقای پیروانی و انصاری فرد، این اتفاقات حل شوند. همه جای دنیا کادرمدیریتی باید مدیریت کنند و کادر فنی هم کار فنی.

 

 

از برانکو انتقاد کردم و صبحانه خوردیم

 

آقای برانکو یک بازی آمدند ایران و من در استادیوم بودم و بازی را باختیم و من از ایشان انتقاد کردم. دو روز بعد من رفتم سر تمرین پرسپولیس و رفتیم با آقای برانکو صبحانه هم خوردیم و من هم گفتم نظرم این بود. گفتم با این که نظرت برایم محترم است اما قانع نشدم! آقای کالدرون اصلا مربی ماست، آقای برانکو رفت اما هنوز در دل مردم هست. همانطور که علی پروین را دوست دارند. به آقای کالدرون هم توضیح دادم که این انتقاد به چه شکلی است. گفتم شما جام جهانی بازی کردید، من هم بازی کردم شما در آرژانتین و من در ایران. اما حتی اگر ناراحت شدید هم من معذرت می خواهم. اما اگر من این حرف ها را نزنم چه کسی بزند؟

دیدگاه‌ها