کد خبر : 1659437 | 11 دی 1398 ساعت 17:34 | 97.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات مهم رحمان رضایی درباره ملاقات دوحه؛

استراماچونی تا امشب تعیین تکلیف می‌کند؛ یا بله، یا خیر!

ملی پوش سابق فوتبال ایران توضیحات مهمی را درباره وضعیت استراماچونی ارائه کرد.

استراماچونی تا امشب تعیین تکلیف می‌کند؛ یا بله، یا خیر!

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که به واسطه دوستی و همکاری با مدیر برنامه های استراماچونی این روزها نام او در این پرونده به دفعات شنیده می شود، در گفت و گویی اعلام کرد که باشگاه استقلال ضمن توافق با تمامی خواسته های سرمربی ایتالیایی و توافق با وکیل او در انتظار پاسخ نهایی این سرمربی ایتالیایی است.


رضایی در گفت و گو با برنا در این باره گفت: روز یکشنبه ساعت 7 عصر در دوحه با حضور آقای خلیل زاده، علی خطیر، من و  وکیل سوئیسی باشگاه در جلسه ای با حضور وکیل آقای استراماچونی حاضر شدیم و به بررسی نقاط اختلاف و برخی سوتفاهمات پرداختیم.

 


او در ادامه صحبت های خود با اشاره به پذیرش شروط سرمربی ایتالیایی از سوی باشگاه تصریح کرد: در این مذاکره آقای خلیل زاده همه درخواست های وکیل آقای استراماچونی را بدون کم و کاست پذیرفت و ماحصل آن یک توافق 9 بندی بود که مورد تأیید ما و وکیل آقای استراماچونی قرار گرفت. این توافق برای مدیر برنامه های آقای استراماچونی هم ارسال شد و او هم آن را تأیید کرد و سپس برای گرفتن پاسخ نهایی برای شخص استراماچونی ارسال شد.


مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران اما در صحبت های خود به فرصت سه باره استراماچونی برای ارائه پاسخ نهایی اشاره کرد و افزود: کیل آقای استراماچونی با ابراز رضایت از این توافق اعلام کرد تا ساعت 18 روز دوشنبه پاسخ نهایی اعلام می شود اما روز دوشنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی 24 ساعت دیگر از ما فرصت خواست. مجددا  ساعت 19 روز سه شنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی امروز را هم فرصت خواست تا جواب نهایی را اعلام کند.


جمع بندی صحبت های او از فرصت یک روزه استقلال برای پاسخ نهایی استراماچونی خبر می دهد: ساعت 15 امروز ایمیل نهایی ر ا برای آقای استراماچونی ارسال کردیم که در آن تأکید شده با توجه به وکیل آقای استراماچونی و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ، تا ساعت 24 امشب پاسخ نهایی را به ما اعلام کند و در صورتی که پاسخی دریافت نشد این اقدام را به مثابه عدم تمایل آقای استراماچونی در نظر بگیریم و سرمربی جدید باشگاه را هیئت مدیره انتخاب کند.


به این ترتیب باشگاه استقلال حالا نزدیک به 6 ساعت از لحظه تنظیم این خبر در انتظار سرمربی ایتالیایی باقی خواهد ماند و تنها جواب بله یا خیر را از او خواهد پذیرفت و دیگر موضوعاتی مانند تغییر قرارداد، شروط جدید و یا فرصت دوباره برای استقلالی ها پذیرفتنی نیست تا پرونده ای که در دهه دوم آذر ماه با خروج استراماچونی از تهران باز شد، حالا به ساعات پایانی خود برسد.

دیدگاه‌ها