کد خبر : 1659865 | 14 دی 1398 ساعت 13:31 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

هزار بار گل رونی را تماشا کرده ام

جهانبخش به تلگراف: مجبور بودم قیچی بزنم

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون، معتقد است که گل او شباهت های زیادی به گل وین رونی مقابل منچسترسیتی داشته است.

جهانبخش به تلگراف: مجبور بودم قیچی بزنم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه ذهن ها روی بازی های جام حذفی انگلیس تمرکز کرده اند اما علیرضا جهانبخش امیدوار است که سومین گل پیاپی خود را برای برایتون به ثمر برساند چرا که احتمالا علیرضا جهانبخش در این بازی نیز در ترکیب اصلی تیم برایتون قرار خواهد گرفت. او همچنین امیدوار است که برای سومین بازی پیاپی موفق به گلزنی شود. 

 

این ستاره ایرانی در تابستان ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۷ میلیون پوند راهی برایتون شد تا تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شود. با وجود این که جهانبخش در لیگ هلند در یک فصل ۲۱ گل به ثمر رساند و به عنوان آقای گلی دست یافت اما در برایتون برای به ثمر رساندن اولین گلش حدود ۱۸ ماه صبر کرد. جهانبخش در بازی روز شنبه مقابل بورنموث به این رکورد بد خود پایان داد و اولین گلش را برای برایتون و ثمر رساند. همچنین در بازی بعدی تیمش مقابل چلسی نیز با یک ضربه آکروباتیک گلی فوق‌العاده به ثمر رساند؛ ضربه ای که شباهت های زیادی به گل وین رونی مقابل منچستر سیتی داشت. 

 

ستاره ایرانی برایتون بعد از دو گلی که در بازی‌های گذشته به ثمر رساند، فوق العاده احساساتی شد و صحنه های جالبی را رقم زد. موضوعی که خودش اذعان کرده که دیگر نمی خواهد چنین اتفاقی رخ دهد چرا که دوست ندارد دیگران از گلزنی هایش متعجب شوند. جهانبخش در این باره گفت: " نمی توانم قول بدهم اما امیدوار هستم که دیگر بعد از گلزنی چنین اتفاقی رخ ندهد."

 

 

1464664

اشک های جهانبخش اما حکایت از آن دارد که او از تمام تاریکی ها و سختی ها رهایی یافته است: " مدتی خودم را به طور کامل گم کرده بودم."

 

 

1466013

از سوی دیگر گراهام پاتر پیش از این اذعان کرده بود که جهانبخش در گذشته اعتماد به نفس کمی داشته اما به مرور زمان بهتر شده است. جهانبخش در واکنش به این موضوع گفت: " دلیل این که حالا من این جا نشسته ام همین موضوع است."

 

ستاره ایرانی برایتون  درباره صبوری خود برای رسیدن به این روزها نیز صحبت کرد و گفت: " اطرافیانم همواره انرژی مثبتی را به من القا می کردند. آن ها از من می خواستند که صبور باشم و به من می گفتند که در آینده به همان اندازه ای که می خواهم، خوب خواهم شد. درباره مردم کشورم اما صادقانه بگویم که آن ها از عدم حضور من در ترکیب خوشحال نبودند اما حالا کاملا بازخوردهای مثبتی نسبت به من دارند. حتی مخالفان من نیز نظرات متفاوتی نسبت به قبل دارند."

 

 

 

1466144

 

 

جهانبخش در پایان درباره شباهت گلش به گل وین رونی نیز گفت: " باید بگویم که هزاران بار گل وین رونی را تماشا کرده ام. گل خارق العاده ای بود و فکر می کنم که ضربه من نیز شباهت زیادی به گل رونی داشت. با این وجود فکر می کنم که تفاوت هایی نیز بین این دو گل وجود داشت. من در آن صحنه فکر کردم که بهتر است ضربه ای محکم بزنم اما توپ در پشت من قرار گرفت بنابراین تنها راه زدن ضربه به شکل برگردان بود."

دیدگاه‌ها