کد خبر : 1666090 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:38 | 99.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین عجیب پیش از دربی

پرسپولیس؛ گل و دروازه را برای استقلال کوچک کرد (عکس)

در شرایطی که بازیکنان اصلی حاضر در ترکیب برابر نفت آبادان به ریکاوری پرداختند، گلرهای سرخپوش تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر داوود فنایی پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو برد روحیه بخش در ابتدای نیم فصل دوم و در شرایطی که اوضاع مالی سرخ‌ها برخلاف رقیب اصلا مناسب نیست، یحیی گل محمدی امیدوار است در سومین حضورش روی نیمکت پرسپولیس نیز با دست پر از زمین خارج شود و شانس قهرمانی چهارباره برای این تیم را افزایش دهد.


شاگردان یحیی گل محمدی بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان، برای تمرین امروز کار سختی پیش رو داشت؛ او که با بازیکنان معترض خود در رختکن بابت مسائل مالی روبرو شده بود، بعد از اینکه آنها را برای تمرین ترغیب کرد، آماده سازی ریکاوری را در دستور کار قرار داد.

 

1475101


گلرهای پرسپولیس اما تمرینات ویژه‌ای را امروز پشت سر گذاشتند. بعد از گرم کردن زیر نظر بدنساز، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و بیات زیر نظر داوود فنایی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. نکته جالب توجه آیتم‌هایی بود که مربی گلرهای تازه وارد پرسپولیس برای آنها در نظر گرفته بود و باید مقابل توپ‌های تنیس واکنش مناسبی از خود نشان می‌دادند و در بخش دیگری نیز دروازه‌های کوچک برای محافظت برای آنها در نظر گرفته شده بود.


پرسپولیس طی 9 دیدار اخیر خود به 9 پیروزی دست یافته است و با هفت گل دریافتی طی 18 بازی آمار دفاعی فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته‌ و باید دید پرسپولیسی‌ها مقابل استقلال که از خط هجومی خطرناکی بهره می‌برد قادر به بسته نگه داشتن دروازه خواهند بود یا خیر.

 

1475102

دیدگاه‌ها