کد خبر : 1666360 | 14 بهمن 1398 ساعت 20:09 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تیمو ورنر به همبازی شدن با لواندوفسکی

تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش از احتمال همبازی شدن با رابرت لواندوفسکی استقبال کرد.

واکنش تیمو ورنر به همبازی شدن با لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال تیمو ورنر، مهاجم ملی پوش و جوان لایپزیش به بایرن مونیخ مطرح شده است. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزش بایرن چندی قبل با تکذیب این شایعات مدعی شد بایرن مونیخ بهترین شماره نه جهان یعنی رابرت لواندوفسکی را در اختیار دارد، اما تیمو ورنر سعی کرد موضعی توام با ارامش در این رابطه داشته باشد.

 

1475509

 

تیمو ورنر گفت: "من هنوز پتانسیل زیادی برای پیشرفت در خودم به خصوص در مورد مواردی که ظاهرا یا در واقع هنوز نمی توانم انجام دهم، می بینم. در 23 سالگی، مهاجمان بزرگی مانند لوییس سوارز و رابرت لواندوفسکی نیز به همان سطح 28 سالگی  نرسیدند، بنابراین من زمان زیادی برای پیشرفت دارم.

 

مصاحبه اخیر حسن صالح حمیدزیچ؟ من خواب نیستم و با چشمان باز فکر کرده و موارد را ارزیابی می کنم. البته آنها با در اختیار داشتن رابرت لواندوفسکی، بهترین مهاجم شماره ۹ جهان را دارند، اما من نگران این موضوع نیستم. بسیاری از تیم ها در برابر ما با عمق فراوانی دفاع می کنند، ما اما هنوز هم گل می زنیم.

 

احتمال بازی کردن در کنار لواندوفسکی؟ مهاجمان با 20 یا تعداد گل بیشتر، قطعا می توانند کنار یکدیگر خوب بازی کنند، اما من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم."

دیدگاه‌ها