کد خبر : 1666581 | 15 بهمن 1398 ساعت 19:48 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

رختکن یونایتد؛ خواهان جدایی پل پوگبا

پل پوگبا، ستاره 26 ساله منچستریونایتد قصد دارد در تابستان از این تیم جدا شود.

رختکن یونایتد؛ خواهان جدایی پل پوگبا


به گزارش "ورزش سه"، این ستاره فرانسوی از ماه  دسامبر بازی نکرده است و این فصل فقط شش مسابقه به میدان رفته، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا تحت عمل جراحی قرار گرفته است و هنوز دقیقا زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست. دیلی میل مدعی شد پل پوگبا به همبازیانش اطلاع داده قصد دارد در تابستان بعدی یونایتد را ترک کند. احتمالا یا رئال مادرید یا یوونتوس، مقصد بعدی این هافبک گرانقیمت خواهد بود.

 

1475785

 

طبق ادعای این گزارش، هم تیمی های پل پوگبا معتقدند فکر او معطوف به منچستریونایتد نیست و به سود این باشگاه است که این هافبک فرنسوی اولدترافورد را ترک کند. البته پل پوگبا همچنان شخصیت محبوبی در رختکن به شمار می آید، اما به نظر می رسد دوران حضور او در لیگ برتر رو به پایان باشد. با خرید برونو فرناندز، حالا خیال یونایتد از داشتن یک هافبک سطح بالا راحت شده و دیگر مشکلی با جدایی پل پوگبا ندارد.

 

رئال مادرید و یوونتوس دو باشگاهی هستند که علاقه زیادی به جذب پل پوگبا دارند. یوونتوس که در تابستان سال 2016 این بازیکن را فروخت، در ماه های اخیر شرایط جذب او را جویا شده است و بر کسی پوشیده نیست که زین الدین زیدان علاقه زیادی به هافبک هموطن خود داشته و پل پوگبا اولویت اول او در تابستان بعدی به شمار می آید. تونی کروس و لوکا مودریچ به ترتیب 30 و 34 ساله هستند و کهکشانی ها به دنبال خرید جایگزینی برای آنها خواهند بود.

دیدگاه‌ها