کد خبر : 1666773 | 16 بهمن 1398 ساعت 17:50 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

اودگارد: می توانیم رئال را حذف کنیم

ستاره نروژی سوسیداد معتقد است که تیمش قدرت حذف رئال از کوپا دل ری را دارد.

اودگارد: می توانیم رئال را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در برنابئو رئال مادرید و سوسیداد از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم خواهند رفت. بازی برگشتی در کار نخواهد بود و پیروز میدان راهی نیمه نهایی می شود.

سوسیداد فصل جاری در لالیگا عالی کار کرده و در کوپا دل ری هم مدعی قهرمانی محسوب می شود. رئال در لالیگا توانست سوسیداد را 3-1 شکست دهد ولی بازی فردا می تواند متفاوت باشد.

 

 

1453520

 

 

مارتین اودگارد، ستاره نروژی رئال مادرید که قرضی برای سوسیداد بازی می کند، در مورد بازی فردا به مارکا گفت:« این یک چهارم نهایی کوپا دل ری است و ما می خواهیم امسال یک کار ویژه انجام دهیم. نگاه ما رو به جلو است و البته که می دانیم بازی دشواری خواهیم داشت. با این وجود خوشبینم و معتقدم توانایی  حذف رئال و هر تیم دیگری را داریم.

امسال ثابت کرده ایم که مثل یک تیم بزرگ، قدرت رقابت در هر تورنمنتی را داریم. بی صبرانه منتظر فردا هستم و تمام تمرکزم را روی این بازی گذاشته ام.

در لالیگا و در 40 دقیقه اول، بازی خوبی برابر رئال انجام دادیم؛ هرچند در نهایت رئال سه گل زد و در فوتبال، تیمی که بیشتر گل بزند، برنده است. اگر فردا بتوانیم در بالاترین سطح خودمان بازی کنیم، شانس صعود خواهیم داشت.»

 

 

1471216

دیدگاه‌ها