کد خبر : 1668619 | 26 بهمن 1398 ساعت 17:08 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان 4-1 شهرداری تبریز

لیگ یک/ دومین برد آبی‌ها با سرمربی جدید

استقلال خوزستان در بازی خانگی خود برد پر گلی را برابر شهرداری تبریز به دست آورد.

لیگ یک/ دومین برد آبی‌ها با سرمربی جدید

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک استقلال خوزستان در خانه برابر شهرداری تبریز قرار گرفت و به برد پر گلی برابر این تیم دست یافت.

 

استقلال خوزستان که امیر خلیفه اصل را به عنوان سرمربی جایگزین سهراب بختیاری زاده کرده است، هفته قبل نیروی زمینی را شکست داد. شهرداری تبریز نیز در خانه مقابل مس رفسنجان باخت سنگینی را تجربه کرد.

با این حال استقلال برای برد در این دیدار کار سختی نداشت. در دقیقه 37 این دیدار ضربه پنالتی برای آبی‌ها به دست آمد و حکیم نصاری گل اول را به ثمر رساند. این بازی یک طرفه نیز سه گل دیگر برای استقلال خوزستان در نیمه دوم به همراه داشت.

 

حسن معاوی ابتدا با فرار از عمق دفاع شهرداری اختلاف را به دو رساند. تنها سه دقیقه بعد جواد علی بابایی گل اول را برای تیم تبریزی به ثمر رساند تا اختلاف کمتر شود.

اما در دقایق وقت اضافه، استقلال به دو گل دیگر توسط امید لطیفی و باز هم حسن معاوی رسید تا برد پر گلی را مقابل قعرنشین به دست آورد. امیر خلیفه اصل که به عنوان جانشین سهراب بختیاری زاده انتخاب شده حالا در دومین بازی، دومین برد خود را به دست آورد.

 

استقلال خوزستان با این برد 29 امتیازی شد و به رده دهم جدول رسید. شهرداری تبریز نیز با 10 امتیاز قعرنشین است و روز به روز بیشتر به سقوط نزدیک می‌شود.

دیدگاه‌ها