کد خبر : 1668713 | 27 بهمن 1398 ساعت 09:24 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی قطر

ریسک بزرگ ژاوی پیش از رویارویی با ژنرال

رقیب سپاهان در شب دوم لیگ قهرمانان آسیا با ریسک بزرگ سرمربی اسپانیایی موفق شد به سختی از سد رقیب خود عبور و به نیمه نهایی جام حذفی قطر برسد.

ریسک بزرگ ژاوی پیش از رویارویی با ژنرال

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز ترجیح داد در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قطر از ترکیب زیر 23 ساله های السد مقابل القطر بهره ببرد و خود نیز از روی سکوها نظاره گر تلاش این بازیکنان جوان برای رسیدن به نیمه نهایی دومین جام معتبر قطر باشد.


مرد جوان اسپانیایی که سه شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان سپاهان ایران در شب دوم مرحله گروهی ACL2020 خواهد بود در جام حذفی ریسک بزرگی انجام داد و تیم زیر 23 ساله های السد را به مصاف القطر فرستاد، تیمی که از جمع ستاره های سرشناس تیم بزرگسالان تنها عبدالکریم حسن مرد سال سابق آسیا و مدافع چپ تیم ملی را در کنار خود می دید.


با این وجود السدی ها در پایان وقت قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند تا در ضیافت پنالتی ها با نتیجه 5-4 به برتری رسیده و راهی نیمه نهایی جام حذفی شوند. به نوشته رسانه های دوحه ریسک بزرگ ژاوی در استراحت دادن به تیم اصلی برای عدم آنالیز شاگردانش از سوی سپاهان ایران بود چون نماینده این تیم در ورزشگاه برای تماشای بازی حضور داشت.

 

1478360

دیدگاه‌ها