کد خبر : 1671751 | 11 اسفند 1398 ساعت 20:51 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: باید مثل من زشت باشیم، مثل برد پیت زیبا!

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی تعابیر جالبی در مورد نتایج اخیر تیمش به کار برده است.

گتوزو: باید مثل من زشت باشیم، مثل برد پیت زیبا!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته و روند دشوار و ضعیف روزهای ابتدایی حضور گنارو گتوزو در این تیم را فراموش کرده است. حالا سرمربی ایتالیایی ناپولی مدعی شد تیمش حالا به اندازه برد پیت زیبا نیست و باید وقتی که پا به توپ است مانند این بازیگر خوش تیپ، زیبا بازی کند.

 

1481253

 

گنارو گتوزو گفت: "نمی خواهم خیلی هیجان زده شوم و سعی می کنم چیزهای زیادی که درباره من گفته می شود را نخوانم، زیرا می دانم که راه طولانی وجود دارد.  ما نباید فراموش کنیم که مردم همین شش هفته قبل در مورد ما چه می گفتند، در غیر این صورت افت خواهیم کرد.

 

من می خواهم ما هنگامی که توپ را در اختیار داریم همانند برد پیت زیبا بازی کنیم و وقتی نیاز به بازپس گیری توپ داریم به اندازه من زشت باشیم.

 

ما الان برد پیت نیستیم، ما باید به اندازه ای که چهره و ریش های من زشت است به روندمان ادامه دهیم، با دایره هایی تیره در زیر چشمانمان. من حرف هایی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می شنوم ، اما حالا ما حتی در لیگ اروپا هم حضور نداریم. بازیکنان سزاوار این تمجیدها هستند. ما یک گروه کامل و متحد هستیم، مهم این است که همه در یک راستا حرکت کنند، زیرا من به همه بازیکنانم، حتی آنهایی که خیلی زیاد هم بازی نمی کنند احتیاج دارم."

دیدگاه‌ها