کد خبر : 1672037 | 13 اسفند 1398 ساعت 16:25 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان

مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا عقب می ‌افتد

دبیر کل اتحادیه فوتبال عربستان سعودی معتقد است دو دیدار آینده تیم ملی عربستان در راه‌یابی به جام جهانی احتمالاً به تعویق خواهد افتاد.

مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا عقب می ‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم القاسم، دبیرکل اتحادیه فوتبال عربستان سعودی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد به‌ احتمال خیلی زیاد دو دیدار تیم ملی عربستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 در برابر یمن و سنگاپور به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق خواهد افتاد. دو دیداری که پیش‌ از این قرار بود در روزهای 7 و 11 فروردین به ترتیب به میزبانی عربستان و سنگاپور برگزار شود.


این در حالی است که قرار است کنفدراسیون آسیا در روزهای 17 و 18 اسفند در همین رابطه نشست اضطراری در دبی برگزار کند تا در مورد تأثیر شیوع ویروس Corona در مسابقات در این قاره بحث کند.


القاسم در گفتگویی که در روزنامه الشرق الاوسط منتشرشده بود گفت: «تصمیم به تعویق انداختن دو بازی آینده تقریباً محتمل است.»


القاسم همچنین در ادامه افزود: در این جلسه که شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان کمیته رقابت‌ها در دبی برگزار می‌شود، قرار است درباره پیدا نمودن راهکاری مؤثر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بحث و تبادل‌نظر شود و پس از پایان آن، نتیجه این جلسه در اختیار رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است در گروه چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ازبکستان با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، پس ‌از آن تیم ملی عربستان با یک بازی کمتر و کسب 8 امتیاز و همچنان بدون شکست در جایگاه دوم و تیم‌های سنگاپور، یمن و فلسطین هم به ترتیب با 7 و 5 و 4 امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم جدول رده‌بندی این گروه قرارگرفته‌اند.

دیدگاه‌ها