کد خبر : 1672709 | 17 اسفند 1398 ساعت 19:41 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

تصاویر تلخ هفته های قبل پاک می شود؛

برنامه های مفصل بایرن برای بازی 120 سالگی

در بازی فردای بایرن مونیخ و آگزبورگ اقدامات غیر اخلاقی هواداران مونیخی در هفته های اخیر محکوم خواهد شد.

برنامه های مفصل بایرن برای بازی 120 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روز پیش صد و بیستمین سالگرد تاسیس باشگاه بایرن مونیخ بود، این تیم فردا شب در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا به مصاف آگزبورگ می رود و طبق برنامه لباس هایی کلاسیک را به همین مناسبت به تن خواهد کرد.

 

اما بایرنی ها تصمیم گرفته اند با استفاده از فرصت در این بازی خاص، اقدام مهم دیگری را انجام دهند. هواداران بایرن در بازی مقابل هوفنهایم حرکت زشتی با شعارهای تند علیه مالک تیم حریف انجام دادند؛ حرکتی که در لحظه با واکنش تند تمامی اعضای تیم بایرن روبرو شد. این کار برخی از هواداران بایرن، دوباره تنش روی دتمار هوپ را در ورزشگاه های آلمان به اوج رساند.

 

1483886

 

در این راستا بازی فردای بایرن و آگزبورگ رنگ و بوی متفاوتی خواهد داشت و به جای نمایش تبلیغات روی تابلوهای اطراف زمین، کلمات احترام، تحمل، تنوع و بازی عادلانه روی آنها نقش خواهد بست. همچنین پیراهن هایی با نوشته «قرمز علیه نژادپرستی» در ورزشگاه آلیانز آره نا با قیمت 15 یورو به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، فیلم هایی نیز به نمایش در می آید که بازیکنان با حضور در آنها کمپین مبارزه با نژادپرستی را تبلیغ می کنند و اینگونه اهداف و باورهای کلان باشگاه بایرن در یک بازی خاص و تاریخی به همگان ارائه می شود.

دیدگاه‌ها