کد خبر : 1672715 | 17 اسفند 1398 ساعت 20:01 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق العاده یوونتوس با زوج رونالدو -دیبالا

یوونتوس در این فصل با وجود زوج کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در خط حمله خود نتایج بهتری کسب کرده است.

آمار فوق العاده یوونتوس با زوج رونالدو -دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در ابتدای فصل تا آستانه جدایی از یوونتوس پیش رفت. تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد و پاری سن ژرمن خواهان جذب این ستاره آرژانتینی بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت که در جمع بیانکونری ماندگار شود. دیبالا که در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده بود در ادامه به روزهای اوج خود بازگشت و حالا به یکی از کلیدی ترین بازیکنان یووه تبدیل شده است.

 

ستاره آرژانتینی حالا در کنار کریستیانو رونالدو زوج خطرناک خط حمله تیم مائوریتزیو ساری را تشکیل داده اند. شواهد نشان می‌دهد که این دو نفر در کنار هم آمار به مراتب بهتری را برای یوونتوس به ثبت رسانده اند.

 

 

1459315

 

 

 

یوونتوس در ۱۵ دیدار از ۱۹ بازی قبلی خود با وجود این زوج به پیروزی دست یافته است. همچنین یک تساوی و ۳ شکست حاصل حضور این دو فوق ستاره در ترکیب یوونتوس بوده است. این یعنی ٧٨.٩ درصد پیروزی یووه با زوج رونالدو -دیبالا.

 

از طرف دیگر آمار گلزنی بیانکونری با وجود این زوج ۲.۱ در هر بازی بوده است. این در حالی است که آمار گلزنی یووه در غیاب این دو ستاره به طور میانگین ١.۵ گل در هر بازی ثبت شده است. مدافع عنوان قهرمانی سری آ با زوج رونالدو - دیبالا به طور میانگین ٢.٣ امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

دیدگاه‌ها