کد خبر : 2019322 | 16 اردیبهشت 1403 ساعت 21:45 | 4.6K بازدید | 8 دیدگاه

میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!

میلان در دیداری پرگل مقابل جنوا به تساوی ۳-۳ رسید.

میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته سی و پنجم سری A میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود. در این بازی جذاب مهمان دو بار جلو افتاد اما روسونری هر دو بار به بازی برگشت و در نهایت توانست با گل اولیویه ژیرو در دقایق پایانی جلو بیفتد اما درنهایت جنوا یک بار دیگر به گل رسید و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

ویدئو: 331917

بازی با گل دقیقه ۵ جنوا آغاز شد. جایی که توموری با خطا بر روی ووگلیاچو مرتکب خطای پنالتی شد و متئو رتگی توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

2018611

در دقیقه ۱۳ شوت خطرناک پولیشیچ را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۲۵ هم لیائو شانسش را امتحان کرد اما توپ با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد باز هم لیائو چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و به محوطه نزدیک شد اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بالاخره میلان به گل رسید. سانتر ساموئل چوکووئزه با ضربه سر فلورنزی به تور دروازه چسبید و مقاومت جنوا از بین رفت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

2018616

در سومین دقیقه نیمه دوم، ارسال زیبای ووگلیاچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر اکوبان وارد دروازه میلان شد و جنوا باز هم جلو افتاد.

2018610

در ادامه بازی در میانه‌های میدان دنبال شد و خبری از موقعیت جدی نبود تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کم‌جان هرناندز را سنگربان جنوا مهار کرد.

در دقیقه ۷۲ میلان یک بار دیگر بازی را مساوی کرد. این بار سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر و سپس ضربه سر گابیا دروازه جنوا را گشود.

2018613

سه دقیقه بعد میلان گل سوم را هم زد. پس از سانتر پولیشیچ ژیرو با یک والی فوق‌العاده در محوطه جریمه حساب کار را ۳-۲ کرد.

2018612

در ادامه میلان به خوبی بازی را مدیریت کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف نداد اما یک غفلت باعث شد بازی مساوی شود. در دقیقه ۸۷ ارسال کوتاه تورزبی از سمت راست با اشتباه تیاو وارد دروازه میلان شد تا جنوا با یک گل‌به‌خودی بازی را مساوی کند.

2018609

در دقایق پایانی میلان برای زدن گل برتری جلو کشید اما فرصت کافی برای این کار وجود نداشت و بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. با این مساوی میلان در رتبه دوم ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

دیدگاه‌ها