کد خبر : 1672774 | 18 اسفند 1398 ساعت 00:51 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتی با گلزنی ستاره‌اش به لیورپول رسید (عکس)

اتلتیکومادرید در شرایطی مقابل تیم سوم جدول رده بندی لالیگا به تساوی 2 بر 2 رسید که چهارشنبه شب باید به مصاف لیورپول برود.

اتلتی با گلزنی ستاره‌اش به لیورپول رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمئونه مثل سال های قبل عملکرد خیلی خوبی ارائه نکرده اند و به همین دلیل هم هست که تا پایان هفته بیست و هفتم 45 امتیازی اند و تیم های ختافه و سویا را به ترتیب با 47 و 45 امتیاز بالای سرشان می بینند.

مصاف شنبه شب اتلتیکومادرید و سویا یکی از مهم ترین دیدارهای فصل برای تیم دوم شهر مادرید بود و آنها اگرچه در مجموع عملکرد بسیار بهتری نسبت به میهمان خود در متروپولیتانو داشتند ولی به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر 2 دست پیدا نکردند.

 

1483988

 

برای رقم خوردن این تساوی هر 4 گل در نیمه اول به ثمر رسید و در نیمه دوم که می توان برتری کامل را به شاگردان سیمئونه داد، مهاجمان این تیم اینقدر فرصت سوزی کردند تا داور مسابقه که در این دیدار دو بار از کمک داور ویدئویی علیه دو تیم استفاده کرد و دو پنالتی به آنها تقدیم کرد، سوت پایان بازی را به صدا دربیاورد.

 

1483991


مهم تر از این مسابقه برای اتلتیکومادرید، نتیجه دیدار چهارشنبه شب در آنفیلد خواهد بود؛ جایی که آنها با اندوخته و پیروزی یک بر صفری که در مادرید به دست آورده اند، باید به مصاف لیورپولی بروند که شنبه برابر برونموث به پیروزی 2 بر 1 دست یافت.

 

نکته خوش بینانه اما برای سیمئونه آمادگی ژائو فلیکس است که با مبلغ هنگفتی از بنفیکا خریداری شد ولی طی فصل به دلایل مختلف نتوانسته بود نمایش های خوبی ارائه کند. این بازیکن جوان اما مقابل سویا یکی از بهترین بازیکنان تیمش در میانه زمین بود و گل دوم بازی هم روی شوت پای چپ او به ثمر رسید.

 

1483989

 

سیمئونه حالا می تواند امیدوار باشد که با درخشش این بازیکن در آنفیلد و ارائه یک دفاع بی نقص که تخصص تیم های او به شمار می رود، روزهای سیاه لیورپول را تیره تر از چیزی که این روزها هست هم بکند و بار دیگر همراه با اتلتیکو به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

دیدگاه‌ها