کد خبر : 1673937 | 24 اسفند 1398 ساعت 22:48 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش عموری مانع از برد العین شد

العین امارات نتوانست به پیروزی‌های اخیرش ادامه دهد و مقابل الجزیره شکست خورد.

درخشش عموری مانع از برد العین شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات، تیم العین که حریف سپاهان ایران در لیگ قهرمان آسیا است، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی مقابل تیم رده پنجمی الجزیره قرار گرفت.

 

العین که به دنبال ادامه بردهای اخیرش بود، در دقیقه ۳۹ روی فرار بندر الاحبابی از جناح راست زمین و ارسال او، با ضربه سر کودجو لابا بلندقامت و توگویی به گل رسید، اما برتری آنها تنها چهار دقیقه ادامه داشت.

کِنو، هافبک الجزیره در دقیقه ۴۳ با حرکت سریع به محوطه جریمه و پاس او به مقابل دروازه خالی، توسط عمر عبدالرحمن، کاپیتان پیشین العین به گل تساوی دست یافت تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

الجزیره در دقیقه ۸۲ روی توپ برگشتی از کرنر و ضربه زیبای کنو به کنج دروازه العین به گل دوم رسید و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم روی پاس چیپ بلند و تماشایی عمر عبدالرحمن و ضربه تمام کننده علی مبخوت سومین گل را زد تا در نهایت به برتری برسد.

 

العین که در ۶ هفته گذشته لیگ برتر امارات عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به یک مساوی و پنج پیروزی رسیده بود، امشب با درخشش عموری، کاپیتان الجزیره و ستاره سابق خود نتوانست برای هفتمین هفته به این روند ادامه دهد و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد تا ۳۷ امتیازی و در رده دوم جدول بماند و نتواند اختلاف ۶ امتیازی با شباب الاهلی صدرنشین را کاهش دهد.

عمر عبدالرحمن در حالی امشب موفق به زدن یک گل و دادن یک گل شد که تا پیش از این مسابقه نتوانسته بود عملکرد درخشانی داشته باشد و تنها دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود.

دیدگاه‌ها