کد خبر : 1674147 | 26 اسفند 1398 ساعت 11:37 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

از غیبت روسای هیات ها در انتخابات تعجب کردم

تفتیان: همه منتظر تعیین تکلیف المپیک توکیو هستند

دونده المپیکی ایران گفت: امیدوارم رییس جدید فدراسیون شرایطی را فراهم کند که ملی پوشان در آرامش تمرین کنند.

تفتیان: همه منتظر تعیین تکلیف المپیک توکیو هستند

به گزارش "ورزش سه"، سریعترین مرد ایران که یکی از اولین المپیکی های ورزش ایران برای توکیو 2020 بود، مدتی است به پاریس سفر کرده و اردوی خود را زیر نظر "اونتانون گای" پیگیری می کند.


البته تفتیان که مثل همه ورزشکاران المپیکی به خاطر شیوع ویروس کرونا در بلاتکلیفی قرار دارد و نمی داند این رویداد بزرگ در موعد مقرر برگزار می شود یا خیر، این روزها به دنبال بلیت بازگشت به ایران است. مسئولان فدراسیون از تلاش برای فراهم کردن شرایط بازگشت او به تهران خبر داده اند.
در روزهایی که حسن تفتیان در ایران نبود، انتخابات فدراسیون دوومیدانی هر چند با حاشیه هایی همراه بود، اما برگزار شد و در نهایت این افشین داوری بود که روی صندلی ریاست نشست. 


وقتی از رکورددار دوی سرعت ایران درباره انتخابات فدراسیون سوال می پرسیم، او به "ورزش سه" اینطور پاسخ می دهد: به نظرم هر چه زودتر باید ریاست فدراسیون دوومیدانی تعیین تکلیف می شد. به هر حال دوومیدانی یک رشته المپیکی است و در فاصله چند ماه مانده به المپیک ورزشکاران انتظار داشتند که فدراسیون ثبات داشته باشد. به نظر مجمع احترام می گذارم و انتخاب آقای داوری را به فال نیک می گیرم. البته از اینکه برخی از روسای هیات های استانی در مجمع حاضر نبودند، تعجب کردم. به نظرم نباید این اتفاق رخ می داد و انتخابات باید پرشورتر برگزار می شد.


وی درباره خواسته های خود از رییس جدید فدراسیون عنوان کرد: داوری قبلا سابقه ریاست در فدراسیون را داشته و باید امور آشنا هست. اتفاقا در دوره قبلی او من در رده جوانان 2 مدال آسیایی کسب کردم. البته من امیدوارم با حضور رییس جدید تمرین ملی پوشان در آرامش برگزار شود و شرایط بهتری برای امثال من به وجود بیاید. از طرف دیگر داوری باید به پشتوانه ها توجه کند چون تیم ملی چند سالی است که خالی از ستاره شده و دیگر احساس تیم بودن را به هیچ کس نمی دهد.


تفتیان درباره برنامه های آینده خود گفت: فعلا که به خاطر شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا مشخص نیست المپیک در زمان خودش برگزار می شود یا خیر. فکر می کنم همه ورزشکاران در جهان دوست دارند زودتر بدانند که المپیک چه سرنوشتی خواهد داشت. من که در فرانسه هستم، اما احتمالا به زودی به ایران برمی گردم. قرار بود برای مجمع فدراسیون دوومیدانی به تهران بیایم که به خاطر انجام نشدن پروازها نتوانستم در مجمع باشم. امیدوارم شرایطی برای من فراهم شود تا اگر المپیک در همان موعد مقرر برگزار شد، با نهایت آمادگی به توکیو بروم.

دیدگاه‌ها