کد خبر : 1674752 | 02 فروردين 1399 ساعت 13:47 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا یوویچ:

عواقب رعایت نکردن قرنطینه را می پذیرم

لوکا یوویچ، ستاره صربستانی رئال مادرید مدعی شد حاضر به پذیرفتن عواقب اشتباهش است.

عواقب رعایت نکردن قرنطینه را می پذیرم

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری از لوکا یوویچ منتشر شده که او در اماکن عمومی در حال برگزاری جشن تولد نامزدش بوده است. همین موضوع و عدم رعایت قرنطینه در بلگراد اعتراض بسیاری را به همراه داشته، اما لوکا یوویچ مدعی شد از قوانین خبر نداشته و سعی می کند همیشه اصول بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کند.

 

1444268

 

لوکا یوویچ گفت: "همانطور که قبلا توضیح دادم، من قرنطینه را رعایت نکردم زیرا از این قوانین خبر نداشتم. من می دانم باور کردن حرف هایم دشوار بوده، اما صحبت هایم حقیقت دارد. در اسپانیا و حتی در ایتالیا می توانید بیرون رفته و سطل آشغال خود را بیرون ببرید، به داروخانه یا مغازه بروید، بنابراین من فکر می کردم اینجا نیز شرایط همینگونه است. این اتفاق تقصیر من بوده و حالا قوانین را بهتر می دانم، اما فکر می کنم توضیح دادن موضوع به خصوص برای افرادی که از خارج آمده اند بسیار مهم است. البته من آماده هستم که عواقب کارم را بپذیرم.

 

من در خانه راحت نیستم، زیرا به تمرین کردن عادت دارم. من هر روز در خانه تمرین کرده و می خواهم وقتی شرایط عادی شد آماده بازی کردن باشم. من فیلم و برنامه های تلویزیونی تماشا کرده، به شبکه های اجتماعی سر می زنم و بازی می کنم. سعی کنید در این شرایط مثبت اندیش باشید. بعد از اتمام دوران قرنطینه اولین کاری که می کنم در آغوش گرفتن فرزندم است. من می خواستم برای دیدن او به بلگراد برگردم، اما شرایط به این گونه ای است که نمی توانم چنین کاری کنم."

دیدگاه‌ها