کد خبر : 2019452 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:54 | 24.2K بازدید | 22 دیدگاه

در این مورد حرف زدیم

ادعای عجیب لوا: امیدوارم با امباپه هم‌تیمی شوم

روبرت لواندوفسکی ابراز امیدواری کرد بتواند قبل از اتمام فوتبالش بازی کنار کیلیان امباپه را تجربه کند.

ادعای عجیب لوا: امیدوارم با امباپه هم‌تیمی شوم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با لوپاریزین تایید کرد که او با کیلیان امباپه برای هم تیمی شدن در پاری سن ژرمن صحبت کرده بود.

در سال 2022، گزارش شد که این دو در کن با هم ملاقات کردند و امباپه در تلاش بود تا بازیکن ملی پوش لهستانی را متقاعد کند که به او در پاریس بپیوندد. با این حال، تلاش‌های او برای جذب این مهاجم بی‌فایده بود زیرا لواندوفسکی تصمیم گرفت بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک کند.

2016688

لواندوفسکی و پاری سن ژرمن مسیرهای جداگانه‌ای را در پیش گرفتند. لوا در اولین فصل حضور خود در اسپانیا قهرمان شد، در حالی که پاری سن ژرمن یازدهمین قهرمانی خود در لیگ را به دست آورد. امسال شرایط برای لوا خوب پیش نرفت ولی امباپه یک قهرمانی لیگ دیگر با پاریس را جشن گرفت.

خبرنگار لوپاریزین از لواندوفسکی پرسید که آیا تا به حال با امباپه در مورد هم‌تیمی شدن صحبت کرده است یا خیر؟ لوا این داستان را تایید کرد و گفت: «البته، این سوژه اصلی صحبت‌های ما بود.»

او ادامه داد: «کیلیان 11 سال از من کوچک‌تر است، بنابراین سال‌های زیادی در فوتبال پیش رو دارد. نمی‌دانم روزی کنار او بازی خواهم کرد یا نه، اما امیدوارم چرا که این اتفاق خاصی خواهد بود: آسان و راحت برای او و من.»

دیدگاه‌ها