کد خبر : 1678082 | 24 فروردين 1399 ساعت 15:21 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت یونایتد

پوگبا: چنین درد و عذابی را تجربه نکرده بودم

پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد پس از مدت ها دوری از میادین، حالا آماده همراهی تیمش است.

پوگبا: چنین درد و عذابی را تجربه نکرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا فصل را با بدشانسی شروع کرد.  در جریان بازی با ساوتهمپتون بود که او از ناحیه مچ پا مصدوم شد و تا هفته ها قادر به همراهی تیمش نبود. ستاره فرانسوی در بازی با واتفورد به میادین برگشت ولی سپس در بازی با نیوکاسل بار دیگر مصدوم شد و این بار تن به جراحی داد.

تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا فرصتی مناسب برای پوگبا بود تا دوران ریکاوری خود را پشت سر بگذارد و حالا می تواند در صورت از سرگیری بازی ها، در 9 هفته پایانی، کمک موثری برای شیاطین سرخ باشد.

 

 

1490022

 

 

پوگبا در مورد دوران مصدومیتش به وبسایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« مدت ها در رنج و عذاب بودم ولی حالا آماده ام و فقط به بازگشت و تمرین با هم تیمی هایم فکر می کنم. در دوران فوتبالم، هرگز چنین روزهایی را تجربه نکرده بودم. حالا به قدر کافی برای بازگشت و ارائه بازی های خوب انگیزه دارم و اینکه نشان دهم واقعا چقدر عاشق فوتبال هستم.»

 

پوگبا ادامه داد:« این روزها اختصاصی تمرین می کنم و به توپ هم بدون مشکل ضربه می زنم. پیش از تعطیلی فوتبال، چند جلسه هم تمرین کرده بودم و حالا دیگر چیزی باقی نمانده تا به ترکیب تیم برگردم.

مصدومیت اولم در ابتدای فصل بود و باید خیلی صبوری می کردم. مچ پایم را گچ گرفته بودم و برای مدت ها نتوانستم یونایتد را همراهی کنم. پس از بهبودی به میادین برگشتم و برابر واتفورد و نیوکاسل هم بازی کردم اما بار دیگر دردم برگشت و این بار باید تن به جراحی می دادم. خوشبختانه الان دیگر هیچ مشکلی ندارم و دیگر هیچ دردی هم احساس نمی کنم.»

 

 

 

1466160

دیدگاه‌ها