کد خبر : 1678192 | 25 فروردين 1399 ساعت 09:39 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ و حسرت ابدی در مورد ستاره رئال مادرید

ویلی سانیول، مدافع سابق بایرن مونیخ از دلایل عدم انتقال رافائل واران به این تیم صحبت کرد.

بایرن مونیخ و حسرت ابدی در مورد ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، واران در دوران حضور ژورزه مورینیو مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت و در نهایت سرمربی پرتغالی موفق شد در تابستان سال 2011 رافائل واران را جذب کرده و این بازیکن در سن 18 سالگی قراردادی شش ساله با باشگاه رئال مادرید امضا کند. واران در این سالها 301 بازی در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته، 14 گل به ثمر رسانده و در مجموع 17 جام کسب کرده است. اما ویلی سانیول فاش کرد بایرن مونیخ به راحتی این فرصت را داشته تا مدافع فرانسوی را جذب کند.

 

1464885

 

ویلی سانیول گفت: "وقتی در بایرن بودم، روزی یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت شما باید به لنس بروید تا عملکرد یک بازیکن کوچک فوق العاده را زیر نظر بگیرید. بعد از گذشت مدتی دریافتم که واران در آن سن چقدر بالغ است. او در نیمه اول در پست هافبک دفاعی بازی کرد و در نیمه دوم به دفاع مرکزی منتقل شد.

 

من با باشگاه لنس ارتباط داشتم و در طی 48 ساعت موفق شدم قیمت جذب رافائل واران را متوجه شوم. با درخواست اضافه شدن برگزاری یک دیدار دوستانه و در کل دریافتی های باشگاه لنس، قیمت رافائل واران به 5 میلیون یورو می رسید. وقتی پرونده را به مدیر ورزشی باشگاه سپردم، به من گفته شد که پرداخت این رقم برای خرید یک بازیکن 18 ساله کمی زیاد است.

 

اما دو ماه بعد رافائل واران با ده میلیون راهی رئال شد. واران به هیچ وجه از رفتن به مادرید ابراز پشیمانی نکرده و من مطمئن هستم که او خیلی خوشحال است، اما عدم درک کیفیت چنین بازیکنانی برای گروه جذب بازیکن ناامید کننده است. بایرن می توانست یک مدافع مرکزی جذب کند که 10 تا 12 سال در این تیم بازی کند."

دیدگاه‌ها