کد خبر : 1678307 | 25 فروردين 1399 ساعت 18:45 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

رمزی: همه بیسکوئیت‌های بچه‌هایم را می خورم!

آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس، فاش کرد که در دوران قرنطینه، دائما در حال غذا خوردن است و به همین دلیل، کار سختی برای جلوگیری از اضافه وزن دارد.

رمزی: همه بیسکوئیت‌های بچه‌هایم را می خورم!

به گزارش "ورزش سه"، رمزی که تابستان گذشته از آرسنال به یوونتوس پیوست، مانند سایر بازیکنان خارجی بیانکونری بعد از شیوع ویروس کرونا، به زادگاهش برگشته و فعلا تمریناتی که توسط مربیان تیم طراحی شده را پشت سر می گذارد. اما او فاش کرد که ماندن در خانه باعث شده که نتواند در مقابل وسوسه غذا خوردن مقاومت کند.

او در گفتگو با نیال هوران، خواننده ایرلندی، در لایو اینستاگرام، گفت:" من برنامه ای که باشگاه برای مان فرستاده را انجام می دهم تا این روزها آمادگی ام را حفظ کنم اما این تمرین، مانند تمرینی که با هم تیمی های تان انجام می دهید، نیست چون آن وقت نگرانی ای برای افزایش وزن ندارید.

 

1436408

 

ثابت نگه داشتن وزن دشوار است چون همسر من به آشپزی علاقه‌مند است و من هم غذا خوردن را دوست دارم و این ترکیب خوبی نیست. وقتی به شرایط عادی برگردیم، کاملا طبق برنامه پیش خواهم رفت اما الان این کار دشوار است.

من همه بیسکوئیت های بچه هایم را می خورم و این کار را هر بار که برای خودم چای می ریزم، انجام می دهم."

او همچنین در مورد پیوستن به یوونتوس گفت:" یکی از دلایل اصلی من برای پیوستن به یوونتوس، قهرمانی در لیگ و تلاش برای فتح چمپیونزلیگ بود. یوونتوس باشگاه بزرگی است، یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا. باشگاه های دیگری هم به دنبال من بودند اما آنها بیش از همه من را می خواستند؛ به ویژه با تاریخچه و بازیکنانی که آنها دارند و نتایج خوبی که در چند سال اخیر در چمپیونزلیگ کسب کرده اند."

دیدگاه‌ها