کد خبر : 1678505 | 26 فروردين 1399 ساعت 18:08 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

روابط عمومی فدراسیون، تصمیم گیرنده کلان است

طباطبایی: ویلموتس، گران ترین مربی جهان است!

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید اساسنامه فدراسیون را باید فوتبالی بنویسند و محدودیتی برای افراد فوتبالی وجود نداشته باشد.

طباطبایی: ویلموتس، گران ترین مربی جهان است!

به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش شرکت کرد و صحبت های جالبی درباره اتفاقات موجود در فدراسیون فوتبال انجام داد. طباطبایی وقتی با سوال امیرحسین طبسی مجری برنامه درباره عدم پاسخگویی امیرمهدی علوی و محمد رضا ساکت که 11 پست اجرایی در فدراسیون دارند، مواجه شد، گفت: روابط عمومی فدراسیون باید در این مواقع پاسخگو باشد؛ البته الان روابط عمومی فقط روابط عمومی نیست و تصمیم گیرنده مسائل کلان فوتبال است. چطور الان پاسخگو نیستند؟ شاید حق هم داشته باشند، چون افتخاری به دست نیامده که درباره اش حرف بزنند و به نام خود تمام کنند. این دوستان هرجا افتخاری باشد، پاسخگو هستند اما الان چون موفقیتی نیست حرفی برای گفتن ندارند.


وی ادامه داد: مدیریت چند سال گذشته فوتبال، ما را به جایی رسانده که الان فوتبال مان کاملا ورشکسته است. این هم به درایت مدیران برمی گردد. شما ببینید در دو دهه گذشته طوری برنامه ریزی کردند که افراد فوتبالی وارد فدراسیون نشوند. فدراسیون در اختیار یک گروه خاص بوده است. اساسنامه طوری نوشته شده بود که همه می توانستند به انتخابات ورود کنند، جز فوتبالی ها. هر کس می خواست رییس باشد باید 10 امضا از خودشان داخل فدراسیون بگیرد. کجای دنیا برای فوتبالیست ها این قوانین را می گذارند؟


دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال همچنین گفت: نتیجه بی توجهی به فوتبالی ها این می شود که می بینید. شما ببینید آیا یکبار برای تدوین اساسنامه از بچه های فوتبالی نظر خواسته اند؟ مدیران ما را نگاه کنید؟ ایا اینها فوتبالی بوده اند یا فوتبالی شده اند؟ متاسفانه ما در فوتبال ما برای آدم ها رزومه درست می کنیم اما از فوتبالی ها استفاده نمی کنیم.


طباطبایی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: آقایان این همه سال به فوتبال پایه توجهی نکردند و بعد به سراغ مربی ای رفتند که گران ترین مربی تاریخ فوتبال جهان شده است! آقای ویلموتس منظورم است که کلا 4 بازی سرمربی تیم ملی بود، دو بازی با هنگ کنگ و کامبوج را برد و به راحتی دو میلیون یورو پول گرفت. الان هم شکایت کرده تا 3 برابر این پول را هم بگیرد. 


وی خاطرنشان کرد:متاسفانه دوستان یک واژه در ذهن افراد جا انداختند؛ تعلیق. هرچه می شود می گویند فیفا تعلیق مان می کند. اما کسی نیست بگوید دخالت مدیران دولتی با نظارت فرق دارد؟ ما این همه پول می دهیم و می گیریم اما همیشه بدهکار هستیم و کسی هم دقتی روی این امر ندارد.


طباطبایی درباره دیدارش با نبی در یک برنامه تلویزیونی گفت: من از آقای نبی خواهش کردم که اساسنامه فوتبال را فوتبالی بنویسند تا محدودیتی برای ورود فوتبالی ها وجود نداشته باشد. کجای دنیا محدودیت است؟ 


وی در پایان افزود: من باید نکته ای را درباره پاسخگو نبودن سخنگوی فدراسیون فوتبال هم بگوید. آقای علوی هر زمان صحبت کرد هم ما چیزی از حرف هایش متوجه نشدیم. او چیزی که دلش می خواهد را می گوید و ما هیچ وقت نفهمیدیم او چه می گوید!

دیدگاه‌ها