کد خبر : 1678514 | 26 فروردين 1399 ساعت 18:49 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده سوئدی لالیگا پلان B بارسا برای خط حمله

الکساندر ایساک ستاره جوان سوئدی سوسیداد مورد توجه بارسا قرار گرفته است.

پدیده سوئدی لالیگا پلان B بارسا برای خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا قطعا برای فصل بعد اقدام به جذب یک مهاجم جدید خواهد کرد. گزینه های مختلفی نیز برای این مهم مطرح شده است و لائوتارو مارتینز بیشترین شانس را برای انتقال به بارسا خواهد داشت.

ستاره آرژانتینی اینتر که تمایل زیادی برای این انتقال نشان داده، موانع مهمی پیش روی خود می بیند. از طرفی اینتر تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به انتقال لائوتارو خواهد شد و از سوی دیگر بارسا به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا تنها با معاوضه بازیکن قادر به جذب وی خواهد بود.

 

 

1490882

 

 

امروز در رادیو بارسلونا و برنامه "Què t'hi jugue"، این ادعا مطرح شد که مسئولان بارسا "الکساندر ایساک"، ستاره سوئدی 20 ساله رئال سوسیداد را نیز در فهرست خود دارند. پدیده ای که سه سال پیش رئال خواهان او بود ولی در نهایت راهی بروسیا دورتموند شد.

ایساک که تابستان گذشته به رئال سوسیداد پیوست،بند فسخ 70 میلیون یورویی دارد و دورتموند هم طبق بندی در قرارداد، می تواند با 30 میلیون یورو او را بازگرداند البته به این شرط که خود بازیکن هم رضایت داشته باشد.

بارسا قطعا حاضر به پرداخت 70 میلیون یورو نخواهد شد ولی اگر در جذب لائوتارو ناکام بماند، آنگاه به طور جدی برای ایساک با سوسیداد وارد مذاکره می شود.

ایساک فصل جاری در 34 بازی توانسته 14 گل برای سوسیداد به ثمر برساند و در 14 بازی هم از ابتدا در میدان حاضر بوده است. او 12 بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

 

Bundesliga | Alexander Isak: 10 things on the Borussia Dortmund ...

دیدگاه‌ها