کد خبر : 1678747 | 27 فروردين 1399 ساعت 20:43 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!

اینتر به آسانی اجازه جدایی لائوتارو مارتینز را نخواهد داد.

لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی نیست که لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر مهم ترین هدف بارسلونا در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود. اما نشریه کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد اینتر علاقه ای به مذاکره با بارسا ندارد و تنها اگر باشگاه اسپانیایی بند آزادسازی قرارداد لائوتارو را پرداخت کند، انتقال او به نوکمپ ممکن خواهد شد.

 

1483052

 

اینتر آرامش دارد زیرا لائوتارو مارتینز با این باشگاه شناخته شده، اما با این حال مهاجم آرژانتینی پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و مشتاق بازی کردن کنار لیونل مسی در بارسلونا است. به محض پایان بحران ویروس کرونا، استیون ژانگ با لائوتارو دیدار خواهد کرد. این قرار ملاقات اهمیت زیادی خواهد داشت و در صورت ابراز تمایل مهاج ارژانتینی به انتقال به نوکمپ، این پرونده روند سریع تری خواهد رفت. بند آزادسازی لائوتارو در طی دو هفته اول ژوئن رقم 111 میلیون یورو است، اما بارسا می خواهد با مذاکره توافق بهتری داشته و با انتقال بازیکن به اینتر این رقم را کاهش دهد.

 

نام بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو، عثمان دمبله و حتی آنتوان گریزمان برای انتقال به اینتر مطرح شده و ارچه به عنوان مثال نراتزوری علاقمند به خرید ویدال است، اما خواهان انتقالی جداگانه بوده و در مورد لائوتارو مارتینز فقط پول نقد می خواهد. بدین ترتیب به نظر می رسد کار بارسلونا برای خرید این بازیکن آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها