کد خبر : 1679042 | 29 فروردين 1399 ساعت 18:35 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

پی اس جی و تمدید با کاپیتان به خاطر نیمار

پی اس جی قصد دارد تیاگو سیلوا کاپیتان خود را برای رضایت نیمار حفظ کند و به وی پیشنهاد تمدید خواهد داد.

پی اس جی و تمدید با کاپیتان به خاطر نیمار

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش مدیر برنامه‌های تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و کاپیتان پاری سن ژرمن گفت که با توجه به شرایط فعلی، این بازیکن احتمالا در تابستان آتی به عنوان بازیکن آزاد پی اس جی را ترک خواهد کرد. به گفته مدیر برنامه‌های سیلوا علت این است که PSG تا کنون از شروع مذاکرات با او برای تمدید قرارداد خودداری کرده است.

 

 

1483376

 

 

سیلوا که از سال 2012 در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در فصل جاری هم یکی از مهره‌های کلیدی توماس توخل سرمربی این تیم بوده است.

روزنامه LE10 Sport، اخیراً در گزارشی مدعی شده بود که این بازیکن به میلان بازخواهد گشت و فصل آینده در ایتالیا توپ خواهد زد. این مدافع 35 ساله اما چنین ادعایی را رد کرد و مدعی شد که به برزیل باز می گردد.

 

 

1416120

 

 

این نشریه اما امروز ادعا کرد که  باشگاه پاری‌ سن ژرمن سعی خواهد کرد تا برای جلب رضایت نیمار هم که شده، مذاکرات تمدید با تیاگو سیلوا را شروع کند.

باشگاه فرانسوی قصد دارد یپشنهاد تمدید یک ساله را به دوست صمیمی نیمار ارائه دهد. پیشنهادی که خوشبین به پذیرش آن توسط تیاگو هستند. پی اس جی در تلاش است تا نیمار را برای ماندن متقاعد کند و بدون شک حفظ بازیکنانی که نیمار با آنها بهترین ارتباط را دارد، می تواند قدمی مثبت در این راه تلقی شود.

دیدگاه‌ها