کد خبر : 1679150 | 30 فروردين 1399 ساعت 13:34 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیرآبادی: موفقیت مجیدی در استقلال بهترین اتفاق است

امیدواریم اولین قول سعادتمند عملی شود

پیشکسوت آبی ها معتقد است مدیرعامل جدید این تیم باید به اولین قول خود در قبال بازیکنان عمل کند.

امیدواریم اولین قول سعادتمند عملی شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امیرآبادی درباره اوضاع تیم سابق خود با حضور مدیرعامل جدید و سوژه های دیگر که حول باشگاه وجود دارد به صحبت پرداخت. 

 

امیدوارم جلسات مدیرعامل، نمایشی نباشد

شنیده ام که آقای سعادتمند، مدیرعامل جدید، پیشکسوت های جدید و قدیمی را دعوت می کند و با آنها جلسه می گذارد. امیدواریم این جلسات نمایشی نباشد و ادامه دار باشد. به هرحال پیش از این مدیرعامل هایی بودند که به پیشکسوتان استقلال احترام نمی گذاشتند اما خوشبختانه پیش از این آقای فتحی از مدیرانی بود که به پیشکسوتان احترام می گذاشت. یکی دو بار من را هم دعوت کرد و پس از او آقای خلیل زاده هم به همین ترتیب بود و به همین دلیل امیدوارم آقای سعادتمند هم به همین ترتیب پیش برود این دعوت کردن ها صرفا شو و نمایش نباشد. 

 

در حق یک بازیکن ظلم می شود

در بازی های این فصل به نظر من، دیاباته، قایدی، وریا به علاوه یک بازیکن که خیلی در حق او ظلم می شود یعنی مسعود ریگی، بهترین بازیکنان استقلال بودند. ریگی از جمله بهترین بازیکنان استقلال بود اما چون حاشیه ای ندارد و فقط وظایف خود را به بهترین نحو انجام می دهد کسی به او کاری ندارد! امیدوارم او به حق خود برسد. 

 

امیدوارم هم اتاقی من در استقلال موفق شود

فرهاد مجیدی هم اتاقی من بود و او را بسیار دوست دارم. مربیانی مانند او و علیرضا منصوریان از سرمایه های باشگاه استقلال هستند و از صمیم قلب می خواهم در استقلال موفق شود و به عنوان سرمایه استقلال سال به سال بیشتر به کار این تیم بیاید. انشالله با موفقیت فرهاد چرخه مربیگری فوتبال ایران کمی تغییر کند و مربیانی جوان و بادانش هم وارد آن شود. 

 

هنوز یک سوم از بازی ها باقیمانده است

هنوز یک سوم از بازی های لیگ برتر باقی مانده است و نمی دانم از حال می گویند فلان تیم قهرمان است یا فلان تیم نمی تواند به قهرمانی برسد. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و به نظر من باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده به وقوع می پیوندد. 

 

در یک سال گذشته چند مدیرعامل آمد؟

انشالله که وزارت ورزش هرچه سریعتر یک تصمیم قطعی برای استقلال بگیرد. شما ببینید در یک سال گذشته چند مدیرعامل بالای سر استقلال آمدند، پرسپولیس هم همینطور. هواداران همه امیدشان به این دو تیم است. 

 

امیدوارم سعادتمند به اولین قولش عمل کند

بهرحال آقای سعادتمند در برنامه های تلویزیونی حرف های خوبی زد و امیدوارم بتواند به آنها عمل کند. او گفته 31 فروردین به بازیکنان پول می رساند امیدوارم این اتفاق بیفتد و اولین قول مدیرعامل جدید عملی شود.

دیدگاه‌ها