کد خبر : 1679211 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 19:15 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

همیلتون: در تیم رویایی‌ام هستم، از مرسدس نمی‌روم!

همیلتون شایعات انتقالش به فراری را رد کرد: "در تیم رویایی‌ام هستم."

همیلتون: در تیم رویایی‌ام هستم، از مرسدس نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، لوییس همیلتون بالاخره پس از ماه‌ها شایعات پیوستنش به فراری در آینده‌ی نزدیک را به طور جدی رد کرد. قهرمان شش‌باره‌ی جهان گفت که قصد ندارد از تیم فعلیش مرسدس که پنج عنوان قهرمانیش را با آنها کسب کرده، جدا شود.
 
هفته‌ی گذشته رسانه‌های بریتانیایی به این موضوع پرداخته بودند که امیدهای همیلتون برای پیوستن به فراری با افزایش شایعات مثبت راجع به تمدید قرارداد سباستین وتل با اسکودریا فراری، روز به روز کمرنگ‌تر می‌شوند.
 
در پاسخ به مقاله‌ی روزنامه‌ی سان با تیتر: "رویای انتقال مگا میلیون دلاری لوییس همیلتون به فراری را سِب باطل کرد!"، همیلتون در اینستاگرام خود نوشته: "اول از همه اینکه رویای رفتن به تیم دیگری وجود ندارد. من در تیم رویایی‌ام هستم. دوم اینکه چیزی راه من را سد نکرد چون اصلا قصد جابه‌جایی نداشتم. من در کنار آدم‌هایی هستم که از روز اول هوای من را داشتند. ما بهترین تیم هستیم."

 

1491965

 


 
حدس و گمان‌ها راجع به احتمال انتقال قریب‌الوقوع لوییس همیلتون به فراری هم‌زمان با گرندپری ابوظبی در فصل گذشته و هنگامی که گزارش‌هایی پیرامون دیدار همیلتون و مدیر فراری جان الکان منتشر شد، شدت یافت.
 
و در حالی که فراری تایید کرده بود این دو با یکدیگر دیدار داشته‌اند، مدیرعامل این تیم لوییس کامیلری اعلام کرد که رسانه‌ها زیادی شلوغش کرده‌اند و این تنها دیداری اتفاقی در یک ایونت عمومی بوده و این دو دوستان مشترکی دارند و دیدارشان عجیب نیست.
 
در این میان روزنامه‌ی سان به نقل قولی از سباستین وتل پرداخته که در آن به قراردادی جدید با فراری اشاره کرده که البته مدت زمان آن مشخص نیست. سِب گفته: "قرارداد ما به هر شکلی باشد، چیزی خواهد بود که هم من و هم تیم با آن راحت باشیم. مدت زمانش را نمی‌دانم. قراردادهایی که من در گذشته داشته‌ام معمولا سه ساله بوده‌اند. می‌دانم که من یکی از باتجربه‌ترین راننده‌ها در فرمول یک هستم، اما پیرترین راننده نیستم و فکر نمی‌کنم که در این ورزش ما محدودیت سن داشته باشیم!"
 
 
سباستین وتل که چهار بار پیاپی با ردبول قهرمان جهان شده بود، با رویای قهرمانی در لباس سرخ فراری و تکرار موفقیت دیگر اسطوره‌ی آلمانی فرمول یک و الگوی کودکیش، مایکل شوماخر، به اسب‌های رقصان پیوست اما پس از پنج سال همچنان در حسرت یک قهرمانی با فراری می‌سوزد.

دیدگاه‌ها