کد خبر : 1679231 | 30 فروردين 1399 ساعت 20:30 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر عامل لایپزیش:

لیورپول و بایرن برای ورنر با من تماس نگرفته اند

اولیور مینتسلاف، مدیرعامل باشگاه لایپزیش می‌گوید لیورپول و بایرن مونیخ هیچ اقدامی برای جذب تیمو ورنر انجام نداده‌اند.

لیورپول و بایرن برای ورنر با من تماس نگرفته اند

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل جاری بوده است. این ستاره جوان لایپزیش در ۳۶ بازی در فصل جاری برای این تیم به میدان رفته و آمار خیره کننده ۲۷ گل زده را به ثبت رسانده است. نتیجه عملکرد درخشان ورنر حضور تیم جولیان ناگلزمان در رتبه سوم جدول بوندسلیگا و صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

 

عملکرد خیره کننده تیم ورنر در فصل جاری باعث شده که باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ و لیورپول به جذب این بازیکن علاقه مند باشند اما با این حال رئیس باشگاه لایپزیش می‌گوید که این دو تیم هیچ پیشنهادی برای جذب ورنر ارائه نداده اند. اولیور مینتسلاف در این رابطه گفت: " نه یورگن کلوپ و نه کارل هاینس رومنیگه برای ورنر با من تماس نگرفته اند."

 

 

1484495

 

 

مدیرعامل باشگاه لایپزیش در ادامه گفت: "ما خوشحالیم که توانستیم قرارداد او را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کنیم. ورنر در نیمه اول فصل واقعاً فوق العاده عمل کرد و ما هنوز هم فکر می کنیم که می توانیم باشگاه مناسبی برای ورنر باشیم و باعث پیشرفت او شویم."

 

علاوه بر لیورپول و بایرن مونیخ گفته می‌شود که چلسی نیز یکی از مشتریان پر و پا قرص تیمو ورنر به حساب می آید اما با این حال به نظر می رسد که همه این تیم‌ها کار دشواری برای جذب ستاره آلمانی پیش رو خواهند داشت.

دیدگاه‌ها